نقش عمده اصفهانی ها در کشف جرائم اصفهان

نقش عمده اصفهانی ها در کشف جرائم اصفهان

اصفهانی ها نقش 85 درصدی در کشف جرائم استان اصفهان داشته اند

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس اصفهان، سردارˈعبدالرضا آقاخانیˈافزود: در هشت ماهه امسال در مجموع یک میلیون نفر از اصفهان و دیگر شهرستانهای استان با مرکز فوریت های پلیسی 110 اصفهان تماس گرفته اند.
 
وی اظهار کرد: این تعداد تماس نسبت به مدت مشابه در سال قبل از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.
 
رییس پلیس استان اصفهان افزود: بیش از 700 هزار مورد از این تماس ها عملیاتی و باقی تماس ها به منظور گرفتن راهنمایی و مشاوره و یا تقدیر و تشکر برقرار شده است.
 
وی با تقدیر از هوشمندی و احساس مسوولیت بالای مردم اصفهان گفت: جرایم کشف شده بیشتر در حوزه سرقت، زور گیری، قاچاق کالا، توزیع اقلام ضد فرهنگی، شناسایی محل های توزیع و مصرف مواد مخدر، تخلفات رانندگی، ایجاد آلودگی صوتی، مزاحمت و نزاع و درگیری اراذل و اوباش بوده است.
 
سردار آقاخانی افزود: با تمهیدات ویژه برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان، سرعت ارجاع تماس های صورت گرفته با اپراتوران مرکز به ماموران به کمتر از دو دقیقه کاهش یافته است.
 
وی تصریح کرد: در صورتی که گزارشی از تاخیر ارجاع تماس به ماموران پلیس 110 ارائه شود با خاطیان برابر قوانین سازمانی برخورد خواهد شد.
 
این مقام انتظامی افزود: بخشی از تماس هایی که با مرکز فوریت های پلیس 110 صورت می گیرد در حیطه اختیارات نیروی انتظامی نیست و رسیدگی به آنها بیشتر در حوزه آتش نشانی، اورژانس، شهرداری و ارگان های دیگر است.
 
وی خاطرنشان کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع به همه اپراتوران دستور داده شده تا موضوعات مربوطه را به روابط عمومی ارگان های مربوطه ارجاع دهند و از قطع کردن تماس شهروندان خودداری کنند. 
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان به کشفیات بالای این فرماندهی در جرم سرقت به خصوص سرقت تحت پوشش مامور، سرقت از کهنسالان، سرقت منزل و داخل خودرو و همچنین کلاهبرداری شرکت های کاغذی اشاره کرد.
 
وی گفت: بررسی صورت گرفته در پرونده ها نشان دهنده بی احتیاطی و عدم توجه مالباختگان به رعایت اصول ایمنی است.
 
وی به شهروندان هشدار داد که بیشتر مراقب تجهیزات و اموال خود باشند و در ارتباط با افراد غریبه و ناشناس جوانب احتیاط را رعایت کنند. 
 
سردار آقاخانی بر هوشیاری و دقت مردم در مورد سرمایه گذاری در شرکت های کاغذی و تایید نشده از سوی مراجع قانونی، قرار دادن تجهیزات و اموال با ارزش در داخل خودرو و ترک کردن آن در کوچه های خلوت و تاریک، عدم استفاده تجهیزات ایمنی مناسب برای منازل و راه دادن افراد ناشناسی که به بهانه مامور بررسی کنتور و یا درخواست کمک و یا نوشیدن آب به منازل وارد می شود را به عنوان اعمال پرخطر عنوان کرد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره نقش عمده اصفهانی ها در کشف جرائم اصفهان

  • برای مطلب نقش عمده اصفهانی ها در کشف جرائم اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد نقش عمده اصفهانی ها در کشف جرائم اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره نقش عمده اصفهانی ها در کشف جرائم اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه