برگزاری کارگاه مسائل حقوقی و فقهی روشهای کمک باروری در اصفهان

برگزاری کارگاه مسائل حقوقی و فقهی روشهای کمک باروری در اصفهان

این کارگاه فردا 12 آذرماه برگزار میگردد

مدیر گروه پژوهشی حقوق و اخلاق در فناوری های نوین روز شنبه به ایرنا گفت: این کارگاه با هدف پاسخگویی به سوالات و دغدغه های جامعه در زمینه روشهای پیشرفته کمک باروری برگزار می شود.
 
حجت الاسلام رسول مظاهری افزود: بررسی جنبه های اخلاقی، حقوقی و فقهی همگام با پیشرفت علوم و فناوری ضروری است لذا گروه پژوهشی حقوق و اخلاق در فناوری های نوین ، برگزاری چنین کارگاههایی را در دستور کار خود دارد.
 
وی با اشاره به افزایش میزان ناباروری در میان زوجین ایرانی گفت: درمان ناباروری به واسطه پیشرفت علوم و فناوری در کشور در جایگاه خوبی قرار گرفته و تعداد قابل توجهی از مردم از روشهای پیشرفته برای درمان ناباروری استفاده می کنند.
 
این استاد دانشگاه گفت: سوالات زیادی در بین مردم از لحاظ اخلاقی، حقوقی و شرعی درباره روشهای مختلف درمان ناباروری وجود دارد که در چنین کارگاههایی به این سوالات و دغدغه ها پاسخ داده خواهد شد.
 
حجت الاسلام مظاهری، نتایج حاصل از این برنامه ها و کارگاهها را به نفع جامعه دانست و افزود: دانشگاهها و حوزه های علمیه باید به روز به مسائل مطرح در جامعه به ویژه درباره فناوری های نوین پاسخ دهند.
 
وی اظهار کرد: در کارگاه آموزشی اخلاقی، حقوقی و فقهی روشهای پیشرفته کمک باروری، رییس پژوهشکده رویان اصفهان به معرفی روشهای نوین کمک باروری می پردازد و سپس سایر اساتید، ابعاد و مسائل اخلاقی، فقهی و حقوقی مرتبط با آن را بررسی می کنند.
 
کارگاه آموزشی اخلاقی، حقوقی و فقهی روشهای پیشرفته کمک باروری روز سه شنبه 12 آذر امسال توسط معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری کارگاه مسائل حقوقی و فقهی روشهای کمک باروری در اصفهان

  • برای مطلب برگزاری کارگاه مسائل حقوقی و فقهی روشهای کمک باروری در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری کارگاه مسائل حقوقی و فقهی روشهای کمک باروری در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری کارگاه مسائل حقوقی و فقهی روشهای کمک باروری در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه