توقیف خودرویی با 30 میلیون خلافی در بزرگراه اصفهان کاشان

توقیف خودرویی با 30 میلیون خلافی در بزرگراه اصفهان کاشان

بیشترین تخلفات ثبت شده برای این خودرو سرعت و سبقت غیرمجاز بوده است

 پایگاه خبری پلیس، رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: بیشترین تخلفات ثبت شده برای این خودرو سرعت و سبقت غیرمجاز بوده است. 
 
سرهنگ رضا رضایی تصریح کرد: براساس قانون راهنمایی و رانندگی، خودرویی با خلافی بیش از 10 میلیون، توقیف و به پارکینگ منتقل می شود.
 
همچنین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از ضبط گواهینامه 333 راننده متخلف براساس کسب نمره منفی و استعمال مخدر و روانگردان خبر داد. 
 
سرهنگ حسین غلامی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه 235 جلد گواهینامه رانندگانی که دارای بیش از 30 نمره منفی بودند ضبط شده است. 
 
وی افزود: یکی از سختگیری هایی که در قانون جدید راهنمایی و رانندگی برای خودرو با رانندگان متخلف در نظر گرفته شده ضبط گواهینامه به مدت شش ماه و اعمال جریمه دو میلیون ریالی برای رانندگان استعمال کننده مخدر، روانگردان و مشروبات الکی است. 
 
وی ادامه داد: در همین زمینه در هشت ماه نخست امسال گواهینامه 198 راننده متخلف که مواد مخدر روانگردان و مشروب استفاده کرده بودند ضبط و برای آن ها قبض جریمه دو میلیون ریالی صادر شد. 
 
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از تست های ویژه بر روی رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت غیرمجاز و حرکات نمایشی شوند خبر داد. 
 
وی گفت: تیم های ویژه پلیس نامحسوس راهنمایی و رانندگی در تمام خیابان ها و بزرگراه سطح اصفهان فعال هستند و برابر قانون با افراد متخلف برخورد می کنند. 
 
سرهنگ غلامی خاطرنشان کرد: افراد متخلف باید بدانند که رانندگی یک حق نیست بلکه امتیازی اجتماعی است که قانون برای آن ها قائل شده و در صورت بی انضباطی و برهم زدن نظم جامعه قانون حق دارد این امتیاز را از آن ها بگیرد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره توقیف خودرویی با 30 میلیون خلافی در بزرگراه اصفهان کاشان

  • برای مطلب توقیف خودرویی با 30 میلیون خلافی در بزرگراه اصفهان کاشان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد توقیف خودرویی با 30 میلیون خلافی در بزرگراه اصفهان کاشان وارد نمائید

نظر شما درباره توقیف خودرویی با 30 میلیون خلافی در بزرگراه اصفهان کاشان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه