تغییر مدیر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

تغییر مدیر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

مدیر جدید دانشگاه : نسیم دولت یازدهم به این دانشگاه وارد شد

به گزارش ایرنا ˈغلامرضا اصغریˈ روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: استفاده از خرد جمعی، مشارکت همه اقشار دانشگاه فارغ از سلایق سیاسی، تدبیر در رفتار و تصمیم، قانونمندی و عدم برخوردهای حذفی و سلیقه ای از رویکردهای مدیریت جدید این دانشگاه خواهد بود.
 
وی اظهار کرد: نقدپذیری، تجربه، علم، تکریم همه اعضای خانواده دانشگاه و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، سرلوحه کار ما در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.
 
اصغری با تاکید بر اولویت داشتن کیفیت بر کمیت گفت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش کمی به خوبی رشد کرده و امروز لازم است که در حوزه کیفی نیز کار شود.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به نقشه سلامت برنامه پنجم توسعه و سند اسلامی کردن دانشگاهها افزود: ما با استناد به این اسناد بالادستی، توسعه عدالت در بخش سلامت را اجرا می کنیم.
 
وی ایجاد فضای نشاط و شادابی در میان دانشجویان را یکی دیگر از اولویتهای مدیریت جدید این دانشگاه دانست و تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت روحانی، امید و آرامش در جامعه و دانشگاهها ایجاد شده که سرمایه اصلی ما است.
 
 
 
***معاون وزیر بهداشت: سلامت مرتبط با وضعیت اقتصادی و اجتماعی است
 
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این آیین گفت: رشد کمی در سالهای گذشته در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام شده است.
 
ˈرضا ملک زادهˈ افزود: این دانشگاه از معدود دانشگاههای کشور است که علاوه بر رشد کمی از رشد کیفی و برجستگی علمی برخوردار بوده است.
 
وی تصریح کرد: همین مسائل باعث می شود که کار تیم جدید مدیریت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیشتر و مشکل تر از گذشته باشد.
 
وی با اشاره به برخی از مسائل روز شهرهای صنعتی از جمله اصفهان گفت: امروزه بخش عمده ای از مقوله سلامت به وضعیت اقتصادی و اجتماعی برمی گردد.
 
وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، شرایط اقتصادی و معیشتی مردم در بسیاری از مناطق بهبود یافت تصریح کرد: با اینحال امروز نیاز به مشارکت همه بخشها برای پیشگیری از بیماری ها داریم.
 
ملک زاده با اشاره به اینکه سن ابتلا به سکته های قلبی و مغزی در اصفهان کاهش یافته است تاکید کرد: با اجرای برنامه های پیشگیرانه و با کمترین هزینه می توان 80 درصد بیماری های قلبی و عروقی را پیشگیری کرد.
 
وی توجه به بخش پژوهش را یکی از برنامه های جدی وزارت بهداشت دانست و افزود: ما نباید پژوهش را فقط به تعداد مقالات خلاصه کنیم بلکه آن باید تبدیل به فناوری، پیشگیری و دارو شود.
 
به گزارش ایرنا، غلامرضا اصغری رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان متولد 1338 و دارای دکترای تخصصی در زمینه گیاهان دارویی است و پیش از این به عنوان قائم مقام ریاست، معاون امور جنگ و ریاست دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فعالیت کرده است.
 
در این آیین از زحمات ˈشاهین شیرانیˈ، رییس سابق این دانشگاه در هشت سال گذشته قدردانی شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تغییر مدیر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

  • برای مطلب تغییر مدیر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تغییر مدیر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره تغییر مدیر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه