شرکت 900 نجاتگر در طرح امداد و نجات زمستانه اصفهان

شرکت 900 نجاتگر در طرح امداد و نجات زمستانه اصفهان

دراین طرح 37 پایگاه امداد و نجات در 26 شعبه هلال احمر استان برای ارائه خدمات به هموطنان فعال است

ˈحیدرعلی خانبازیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دراین طرح 37 پایگاه امداد و نجات در 26 شعبه هلال احمر استان برای ارائه خدمات به هموطنان فعال است.
 
وی اظهار کرد: پایگاه های جاده ای، امداد و نجات کوهستان، امداد و نجات ساحلی و هوایی در نقاط خطرخیز استان آماده ارائه خدمات به حوادث احتمالی در فصل زمستان است.
 
وی اظهار کرد: یک فروند بالگرد، 44 دستگاه آمبولانس، 16 دستگاه خودروی نجات، 22 ست نجات هیدرولیک برای رها سازی مصدوم در این طرح در آماده باش کامل قرار دارد.
 
وی افزود: طرح امداد و نجات زمستانه درهمه نقاط شرق، غرب، شمال و جنوب تمام شهرستانهای استان اصفهان همزمان با سراسر کشور از تاریخ 20 آذر تا 20 اسفند اجرا می شود.
 
وی مهمترین فعالیت های پایگاههای امداد و نجات در طرح زمستانه را شامل ارائه خدمات به آسیب دیدگان ناشی از حوادث جاده ای کوهستان و محیط، اسکان آسیب دیدگان ناشی از حوادث در راه ماندگان، انتقال مصدومین ناشی از حوادث به مراکز درمانی برشمرد.
 
وی تصریح کرد: طرح زمستانه با همکاری جمعیت هلال احمر،سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، پلیس راهنمایی ورانندگی ناجا، مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اجرا می شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره شرکت 900 نجاتگر در طرح امداد و نجات زمستانه اصفهان

  • برای مطلب شرکت 900 نجاتگر در طرح امداد و نجات زمستانه اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد شرکت 900 نجاتگر در طرح امداد و نجات زمستانه اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره شرکت 900 نجاتگر در طرح امداد و نجات زمستانه اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه