هشدار پلیس راه اصفهان درخصوص بارشهای آخر هفته در استان اصفهان

هشدار پلیس راه اصفهان درخصوص بارشهای آخر هفته در استان اصفهان

پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص بارش باران و برف در برخی از راه های استان در روزهای آخر هفته به رانندگان هشدار داد.

به گزارش روز چهار شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،ˈسرهنگ رضا رضاییˈ افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی استان در خصوص بارش باران در سطح استان و ریزش برف زمستانی در برخی از نقاط کوهستانی و برف گیر غرب استان به رانندگان توصیه می کنیم که با سوخت گیری و به همراه داشتن تجهیزات کامل به رانندگی بپردازند.
 
وی افزود: با توجه به لغزنده بودن آسفالت جاده ها بایستی با احتیاط بیشتر و رعایت سرعت مطمئنه حرکت و فاصله خودروی خود را با خودروی جلویی تنظیم کنیم.
 
وی اظهار کرد: رانندگان قبل از حرکت می بایست از سالم بودن برف پاک کن، بخاری و چراغ های خود مطمئن شده و حین سفر هم اصول ایمنی را به منظور حفظ جان خود و سرنشینان رعایت کنند.
 
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: راننده و تمام سرنشینان در طول مسیر از کمربند ایمنی استفاده کنند.
 
وی تصریح کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ، استفاده از لاستیک های یخ شکن و لوازم زمستانی مانند پتو و جعبه کمک های اولیه از بروز مشکلات در طول مسیر برای رانندگان و سرنشینان خودرو جلوگیری می کند.
 
وی تصریح کرد: شهروندان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های استان با شماره تلفن 2182157 مرکز پیام پلیس راه استان تماس گرفته و در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره 110تماس بگیرند.
 
***
 
پایگاه اطلاع رسانی پلیس در گزارش دیگری به نقل از فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه اصفهان از کشف محموله دو هزار ثوب انواع پوشاک زمستانی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ غلامعباس بلفکه افزود: در پی کسب خبر در این زمینه و قصد انتقال این پوشاک قاچاق توسط فردی به تهران موضوع در دستور کار ماموران پلیس اگاهی قرار گرفت.
 
وی اظهار کرد: پس از بررسی و تحقیقات محلی انبار مورد نظر شناسایی و این مقدار انواع پوشاک زمستانی کشف شد.
 
وی با اشاره به ارزش 200 میلیون ریالی کالاهای کشف شده گفت: در این خصوص فرد متخلف شناسایی و به قاچاق کالاها اعتراف کرد.
 
سرهنگ بلفکه خاطرنشان کرد: در این راستا کلیه اموال کشف شده به اداره گمرک استان تحویل و مالک کالاها نیز با تشکیل پرونده به مراجع مربوطه معرفی شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره هشدار پلیس راه اصفهان درخصوص بارشهای آخر هفته در استان اصفهان

  • برای مطلب هشدار پلیس راه اصفهان درخصوص بارشهای آخر هفته در استان اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد هشدار پلیس راه اصفهان درخصوص بارشهای آخر هفته در استان اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره هشدار پلیس راه اصفهان درخصوص بارشهای آخر هفته در استان اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه