کرانچار مربی سپاهان اصفهان برای قهرمانی می جنگیم

کرانچار مربی سپاهان اصفهان برای قهرمانی می جنگیم

تیم سپاهان اصفهان امروز با استقلال تهران بازی دارد

ˈزلاتکو کرانچارˈ روز چهارشنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال تهران افزود: اگر نتوانیم به قهرمانی دست یابیم سعی می کنیم در بین سه تیم برتر قرار گیریم و به عنوان یکی از چهار نماینده ایران به مسابقات باشگاه های آسیا راه یابیم. 
 
وی اضافه کرد: ایران در لیگ قهرمانان باشگاه های چهار سهمیه به دست آورد و فوتبال ایران بخشی از امتیازات به دست آمده برای کسب این سهمیه را مدیون باشگاه سپاهان است. 
 
سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: فوتبال یک ورزش و بازی است که باید به طور مداوم در آن تایید شوید و فردا مقابل استقلال سعی داریم با کسب نتیجه مطلوب گام بزرگی در لیگ برتر برداریم . 
 
وی گفت: سه بازیکن محروم ما که در دیدار با فولاد خوزستان حضور نداشتند در دیدار فردا مقابل استقلال حضور دارند و رقابت خوبی در تک تک پست ها انجام خواهد شد. 
 
کرانچار افزود: می توانیم با انجام یک بازی زیبا بر روی کیفیت بازی حساب باز کنیم . 
 
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: بازیکنان این تیم در شرایط آب و هوایی مختلف بازی کرده اند و برای بازی در آب و هوای نامساعد آمادگی کامل دارند از اینرو در صورت نامساعد بودن هوا در فولاد شهر در دیدار فردا، بازیکنان ما غافلگیر نخواهند شد. 
 
وی تاکید کرد: سپاهان بر اثر اشتباهات در نیم فصل، امتیازاتی را به حریفان واگذار کرد لذا با بررسی دیدارهای نیم فصل ، اصلاحاتی را در پست های مختلف انجام دادیم و این موضوع انگیزه ما را برای جبران امتیازهای از دست داده افزایش داده است. 
 
کرانچار ادامه داد: نقطه امید من این است که درمان کامل مصومیت ˈمحرم نویدکیاˈ و ˈجواهیر سوکای ˈ مراحل پایانی خود را طی می کند و این دو بازیکن در دی ماه به تیم ما ملحق می شوند و از توانایی آنها بهره مند خواهیم شد. 
 
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور عصر پنجشنبه در ورزشگاه فولاد شهر میزبان تیم استقلال تهران است. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره کرانچار مربی سپاهان اصفهان برای قهرمانی می جنگیم

  • برای مطلب کرانچار مربی سپاهان اصفهان برای قهرمانی می جنگیم نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد کرانچار مربی سپاهان اصفهان برای قهرمانی می جنگیم وارد نمائید

نظر شما درباره کرانچار مربی سپاهان اصفهان برای قهرمانی می جنگیم

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه