تمهیدات کاشان برای گردشگران نوروز 93

تمهیدات کاشان برای گردشگران نوروز 93

استقرار راهنمایان نوروزی، تشدید بازرسی ها و آماده سازی ابنیه تاریخی در نوروز93 از جمله برنامه هاست

ˈمهران سرمدیانˈ روز پنجشنبه در نشست مدیران مراکز اقامتی و مسوولان ادارات مرتبط با تسهیلات سفر نوروزی در باغ تاریخی فین کاشان اظهار کرد: وجود بیش از یکهزار تخت در قالب 17 مرکز اقامتی و پذیرایی، بیانگر اهمیت رسیدگی به وضعیت این مراکز و لزوم آماده سازی آنها برای پذیرش میهمانان و گردشگران درسال جدید است.
 
وی هدف از برگزاری این نشست را تبیین آئین نامه و ضوابط مرتبط با تاسیسات گردشگری و برنامه ریزی برای تبلیغات و تسهیلات پیشنهادی به مدیران واحدهای اقامتی عنوان کرد.
 
وی همچنین از تدوین بسته های فرهنگی گردشگری ویژه برای مراکز اقامتی خبر داد و گفت: معرفی اصولی جاذبه های گردشگری شهرستان کاشان، کاهش هزینه ها و همسان سازی تبلیغات از مهمترین اهداف این بسته فرهنگی است. 
 
سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشکری کاشان با تاکید براهمیت رعایت اصول ایمنی، بهداشتی و انتظامی تاسیسات گردشگری تصریح کرد: تمام مراکز اقامتی ملزم به اخذ و ارائه تائیدیه مورد نظر این اداره هستند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تمهیدات کاشان برای گردشگران نوروز 93

  • برای مطلب تمهیدات کاشان برای گردشگران نوروز 93 نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تمهیدات کاشان برای گردشگران نوروز 93 وارد نمائید

نظر شما درباره تمهیدات کاشان برای گردشگران نوروز 93

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه