رییس انجمن بیسبال و سافت بال کشور از اصفهان انتخاب شد

رییس انجمن بیسبال و سافت بال کشور از اصفهان انتخاب شد

علیرضا ادیب قبلا سرپرست این انجمن بود

به گزارش ایرنا، پیش از تشکیل جلسه معارفه ادیب در اصفهان، وی از سوی فدراسیون انجمن های ورزشی به عنوان سرپرست این انجمن معرفی شده بود. 
 
علیرضا ادیب سابقه حضور در هیات مدیره خیرین ورزش یار استان اصفهان و تیمداری رشته فوتبال در قالب گروه صنعتی پتوی لاله را در کارنامه ورزشی خود دارد. 
 
رییس جدید انجمن بیسبال و سافت بال کشور روز پنج شنبه در تشریح اهم برنامه های کاری خود در این انجمن گفت: به دو جنبه حرفه ای و عمومی این رشته توجه خواهم کرد.
 
ˈعلیرضا ادیبˈ جنبه عمومی این رشته را شناساندن آن به افراد و اقشار مختلف جامعه با سلایق گوناگون، دستگاه های دولتی، باشگاه ها و بخش های خصوصی و تشویق آنها به این ورزش بیان کرد. 
 
وی اظهار کرد: باید با برنامه ریزی و شناخت صحیح از ظرفیت های این رشته، جامعه و دستگاه های متولی در توسعه این ورزش نوپا در ایران اقدام کرد. 
 
وی خاطرنشان کرد: رفع حداقل نیازها، تامین تجهیزات و وسایل مورد نیاز را در برنامه های کوتاه مدت این انجمن قرار خواهم داد. 
 
رییس انجمن بیسبال و سافت بال کشور ابراز امیدواری کرد با توانایی دولت تدبیر و امید و گشایش های حاصله در عرصه بین المللی، نهایت سود برای این رشته و علاقه مندان به آن فراهم شود. 
 
وی داشتن برنامه های کوتاه، میان مدت و بلند مدت را در راستای رفع مشکلات این رشته موثر دانست و افزود: ساختار و سازمانی با وظایف و ماموریت های انجمن بیسبال و سافت بال ایجاد خواهیم کرد تا با تحرک و پویایی بتوان زمینه بهره گیری از توان و ظرفیت های موجود را مهیا کرد. 
 
ادیب تاکید کرد: درصددیم تا فرصت های برابر برای بانوان و آقایان در این رشته فراهم شود. 
 
وی ابراز امیدواری کرد: مسوولان استانی نیز تمام تلاش خود را برای توسعه بیسبال و سافت بال در استان اصفهان به کار گیرند. 
 
رییس انجمن بیسبال و سافت بال کشور در این جلسه از اصحاب رسانه خواست تا پشتیبان این انجمن باشند و در راستای معرفی و گسترش آن در جامعه تلاش کنند. 
 
وی گفت: امیدواریم با همکاری و یاری همه مسوولان و دلسوزان این رشته بتوانیم آن را مانند فوتبال و سایر رشته ها جهانی کنیم. 
 
مراسم معارفه رییس انجمن بیسبال و سافت بال کشور با حضور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی، دبیر انجمن بیسبال کشور، مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان و روسای کمیته های بیسبال و سافت بال استان های تهران، اصفهان، قم، بوشهر، گیلان، سمنان، خراسان رضوی، تبریز، مرکزی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان در هتل آسمان شهر اصفهان برگزار شد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره رییس انجمن بیسبال و سافت بال کشور از اصفهان انتخاب شد

  • برای مطلب رییس انجمن بیسبال و سافت بال کشور از اصفهان انتخاب شد نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد رییس انجمن بیسبال و سافت بال کشور از اصفهان انتخاب شد وارد نمائید

نظر شما درباره رییس انجمن بیسبال و سافت بال کشور از اصفهان انتخاب شد

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه