برقراری پوشش بیمه ای برای بیماران ام اس

برقراری پوشش بیمه ای برای بیماران ام اس

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در کاشان اعلام کرد

به گزارش ایرنا، ˈیحیی سخنگوییˈ روز جمعه در جمع خبرنگاران کاشان اظهار کرد:بیماران مبتلا به ˈام اسˈمی توانند با مراجعه به مراکز بهزیستی با دریافت کد معلولیت از خدمات رایگان امور توانبخشی سازمان بهزیستی استفاده کنند.
 
وی با اشاره به بهبود وضعیت معلولان در دولت یازدهم گفت: در مدت صد روز فعالیت دولت روحانی رقم پرداختی برای تجهیزات معلولان نسبت به سال گذشته 300 درصد افزایش داشته است.
 
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی همچنین گفت: طرح بازنگری قانون جامع حمایت از حقوق معلولان در هیات دولت در حال بررسی است که بزودی برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه می شود.
 
وی با بیان اینکه فراکسیون حقوق معلولان درمجلس پیگر تصویب قانون حمایت از حقوق این قشر از جامعه است، اظهار کرد: با تصویب این قانون 70 درصد از مشکلات معلولان در جامعه حل خواهد شد.
 
سخنگویی، وضعیت اشتغال، مسکن و محیط سازی مناسب شهری را ازمهمترین موارد مطرح شده در قانون حمایت از جامعه معلولان دانست و گفت: در این طرح نقش صدا وسیما در چگونگی برنامه سازی برای قشرمعلول و وظایف شهرداری ها نسبت به مناسب سازی شهرها بصورت قانون درآمده است.
 
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی، ارائه خدمات توانبخشی در منازل را از مهمترین برنامه های این معاونت در سال آینده ذکرکرد و افزود: سال گذشته یکهزار و 600 نفر در 10 استان کشور از تسهیلات توانبخشی رایگان در منازل استفاده کردند و اکنون چهار هزار نفر نیز در سراسر کشور تحت پوشش این طرح قرار دارند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برقراری پوشش بیمه ای برای بیماران ام اس

  • برای مطلب برقراری پوشش بیمه ای برای بیماران ام اس نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برقراری پوشش بیمه ای برای بیماران ام اس وارد نمائید

نظر شما درباره برقراری پوشش بیمه ای برای بیماران ام اس

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه