دستگیری هکر ADSL در اصفهان

دستگیری هکر ADSL در اصفهان

فردی که خطوط ADSL تعدادی از شهروندان را هک و از پهنای باند آنها استفاده می کرد توسط پلیس فتا دستگیر شد

به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ ˈ ستار خسروی ˈ افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه خط ADSL آنها هک شده و شخصی مخفیانه از پهنای باند آنها استفاده می کند، موضوع با حساسیت ویژه توسط کارشناسان این پلیس پیگیری شد.
 
وی اظهارکرد: کارشناسان، تحقیقات و بررسی خود را بر روی سیستم های ADSL کاربران انجام داده و توانستند هویت فردی که اقدام به این کار کرده بود را شناسایی کنند.
 
وی افزود: با شناسایی هویت متهم، ماموران با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیرکردند که متهم پس از مواجه شدن با اسناد و مدارک معتبر و مستدل پلیس به ناچار به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.
 
وی تصریح کرد: متهم در اعترافات خود عنوان داشت که با نفوذ به سیستم رایانه کاربران نام کاربری و رمز ورود آنها را به دست آورده , برای کارکرد های روزمره خود از اینترنت آنها استفاده می کرده است.
 
رییس پلیس فتای اصفهان گفت: با اعترافات صریح متهم در این خصوص پرونده تشکیل و وی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
 
سرهنگ خسروی تصریح کرد: این پرونده تنها تعدادی شاکی داشته است که این موضوع به دلیل این است که بیشتر افرادی که خطوط ADSL آنها هک می شود بی اطلاع بوده و تصور می کنند که خودشان سیستم خود را استفاده کرده اند.
 
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای جلوگیری از هک سیستم خط ADSL به کاربران اینترنت توصیه کرد، رمز پیش فرض مودم ADSL خود را تغییر داده و از رمزهای پیچیده برای نام کاربری خود استفاده کنند.
 
وی افزود: کاربران از دانلود فایل های ناشناس پرهیز کرده و ریز مصرف پهنای باند اینترنت خود را بررسی کنند در صورت مغایرت موضوع را به پلیس فتا گزارش دهند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره دستگیری هکر ADSL در اصفهان

  • برای مطلب دستگیری هکر ADSL در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد دستگیری هکر ADSL در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره دستگیری هکر ADSL در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه