اظهارات مربی باریج اسانس کاشان پس از پیروزی

اظهارات مربی باریج اسانس کاشان پس از پیروزی

تیم ما محکوم به پیروزی بود !

ˈمصطفی کارخانهˈ شامگاه یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: بعد از دو باخت در دو بازی قبلی بازیکنان باریج اسانس مقابل شهرداری تبریز محکوم به پیروزی بودند که خوشبختانه با ارایه یک بازی تاکتیکی توانستند خواسته خود را عملی کنند.
 
وی تیم شهرداری تبریز را تیمی قدرتمند دانست و افزود: در ترکیب این تیم بازیکنان خیلی خوبی بازی می کنند ولی در بازی امروز در برابر قابلیت های بالای بازیکنان باریج اسانس نتوانستند کاری از پیش ببرند.
 
وی با بیان اینکه با گذشت زمان از تیم باریج اسانس بازی های بهتری را شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: در این تیم پنج بازیکن ملی پوش وجود دارد که هنوز می توان خستگی بازی های تیم ملی را در بدن آنها مشاهده کرد.
 
سرمربی تیم باریج اسانس کاشان با تمجید از هواداران باریج اسانس کاشان گفت: تشویق های تماشاگران کاشانی عالی بود و به خوبی توانستند در بازی با نماینده تبریز انگیزه لازم را به بازیکنان تیمم منتقل کنند.
 
کارخانه درباره بازی بعد تیمش مقابل پیکان خاطرنشان کرد: بازی سخت و دشواری در پیش داریم و برای این دیدارعلاوه بر استفاده از تمام توانمندی های تیمم، هوادران خود را به تهران خواهیم برد تا با کمک و حمایت های آنها بتوانیم این تیم قدرتمند را شکست دهیم.
 
تیم والیبال باریج اسانس کاشان درهفته هفتم لیگ برتر والیبال عصریکشنبه موفق شد در سالن ورزشی ˈکتابچیˈ کاشان با نتیجه سه بر صفر مقابل شهرداری تبریز به پیروزی برسد.
 
تیم والیبال باریج اسانس کاشان در ادامه لیگ برتر و از هفته هشتم روز چهارشنبه هفته جاری باید در تهران به مصاف پیکان این شهر برود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اظهارات مربی باریج اسانس کاشان پس از پیروزی

  • برای مطلب اظهارات مربی باریج اسانس کاشان پس از پیروزی نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اظهارات مربی باریج اسانس کاشان پس از پیروزی وارد نمائید

نظر شما درباره اظهارات مربی باریج اسانس کاشان پس از پیروزی

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه