آغاز بکار نمایشگاه صنعت در اصفهان

آغاز بکار نمایشگاه صنعت در اصفهان

نمایشگاه صنعت با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی در اصفهان گشایش یافت

رییس بخش نمایشگاه های داخلی و بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان اظهار کرد:استانهای اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، البرز، یزد، و مرکزی و نمایندگان آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، ترکیه، چین و تایوان در این دوره از نمایشگاه حضور دارند. 
 
ˈمجید نایب زاده ˈ بااشاره به اینکه امسال حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه صنعت بیشتر است، افزود: فعالان صنایع کارگاهی، ماشین ابزار، اتوماسیون صنعتی، ماشین آلات، ابزار آلات جوش و برش، سی ان سی و قالب سازی دستاوردهای خود را در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده اند.
 
رییس بخش نمایشگاه های داخلی و بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه اصفهان یکی از معتبرترین نمایشگاه های صنعت کشور است که مخاطبان زیادی را از استان های دیگر جذب می کند.
 
نایب زاده افزود: به دلیل ظرفیت های صنعتی استان اصفهان و نیز استقرار دانشکده های معتبر، مراکز تحقیقاتی، علم و فناوری، شهرک های صنعتی، شرکت های دانش بنیان و مراکز صنعتی شاخص مانند فولاد مبارکه و ذوب آهن در این استان، این نمایشگاه مرکز تبادلات و مذاکرات علمی، تحقیقاتی و تجاری مهم است. 
 
به گزارش ایرنا،این نمایشگاه که با حضور مدیر بین الملل اتاق بازرگانی اصفهان و رییس هیات امنای شرکت شهرک های صنعتی استان و برخی دیگر از دست اندرکاران صنعت اصفهان افتتاح شد به مدت چهار روز ادامه دارد.
 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره آغاز بکار نمایشگاه صنعت در اصفهان

  • برای مطلب آغاز بکار نمایشگاه صنعت در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد آغاز بکار نمایشگاه صنعت در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره آغاز بکار نمایشگاه صنعت در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه