افزایش میزان مصرف آب شرب در اصفهان

افزایش میزان مصرف آب شرب در اصفهان

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای اصفهان گفت: مصرف در هشت ماهه نخست امسال در اصفهان 6% افزایش یافت

 ˈرضا رضاییˈ روز چهارشنبه افزود: میزان مصارف خانگی و غیر خانگی مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در هشت ماه سال گذشته 208 میلیون متر مکعب بود که امسال به 220 میلیون متر مکعب رسید.
 
وی دلیل این افزایش را گرمای بیش از حد هوا در تابستان امسال و افزایش تعداد انشعابات نصب شده عنوان کرد و گفت: در این مدت، مشترکین خانگی 171 میلیون متر مکعب و مشترکین غیر خانگی 49 میلیون متر مکعب آب مصرف کرده اند که به ترتیب هفت و یک درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
 
معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان با اشاره به این که تا پایان آبان ماه امسال یک میلیون و 36 هزار و 579 فقره انشعاب آب در 92 شهر استان نصب شد اظهار کرد: فقط در هشت ماه امسال 26 هزار و 252 فقره انشعاب آب برای متقاضیان جدید نصب شده است.
 
وی از واگذاری 14 هزار انشعاب فاضلاب از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه به متقاضیان جدید خبر داد و گفت: تاکنون 546 هزار و 162 فقره انشعاب فاضلاب در 27 شهر استان اصفهان برای متقاضیان خانگی و غیر خانگی نصب شده است. 
 
براساس گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان اصفهان، رضایی همچنین از شهروندان اصفهانی خواست با توجه به وقوع خشکسالی های مستمر و کاهش ذخایر منابع آبی در مصرف بهینه آب بکوشند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره افزایش میزان مصرف آب شرب در اصفهان

  • برای مطلب افزایش میزان مصرف آب شرب در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد افزایش میزان مصرف آب شرب در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره افزایش میزان مصرف آب شرب در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه