کاهش قیمت گوشی موبایل

کاهش قیمت گوشی موبایل

در پی کاهش قیمت دلار و کاهش قاچاق در بازار ایران قیمت انواع گوشی موبایل کاهش یافت

ابراهیم درستی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا تصریح کرد: هنوز صرفه اقتصادی پدیده قاچاق گوشی همراه از بین نرفته است و این موضوع باعث شده تا قاچاق این کالا همچنان به عنوان یک معضل مطرح باشد.
 
به گفته وی، قاچاق گوشی تلفن همراه برای گوشی های بالاتر از چهار میلیون ریال صرفه قاچاق دارد که این مهم باعث روی آوردن به پدیده قاچاق است.
 
درستی با اشاره به کاهش تعرفه واردات گوشی تلفن همراه به شش درصد، اظهار داشت: هزینه واردات با احتساب شش درصد مالیات بر ارزش افزوده و دیگر عوارض هم اکنون به 16 تا 17 درصد می رسد.
 
رییس اتحادیه لوازم صوتی، تصویری و گوشی تلفن همراه، سپس تقاضای بازار داخلی به گوشی تلفن همراه را سالیانه 12 میلیون دستگاه برشمرد و گفت: هر ماه تا 900 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه فروخته می شود.
 
به گفته درستی، 75 درصد تقاضای جامعه برای گوشی های سه تا شش میلیون ریالی و بقیه مربوط به بیش از شش میلیون ریال است و ساماندهی کامل بازار با هماهنگی اصناف امکان پذیر است که در این خصوص رویکرد خوبی هم ایجاد شده است.
 
پس از مذاکرات ژنو، قیمت لوازم صوتی و تصویری افت محسوسی داشته است، به طوری که برخی برندها یا فروشگاه ها با ارسال پیامک از اعمال تخفیف های چند درصدی روی محصولاتشان خبر داده اند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره کاهش قیمت گوشی موبایل

  • برای مطلب کاهش قیمت گوشی موبایل نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد کاهش قیمت گوشی موبایل وارد نمائید

نظر شما درباره کاهش قیمت گوشی موبایل

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه