3 نمایش از اصفهان در جشنواره تئاتر فجر

3 نمایش از اصفهان در جشنواره تئاتر فجر

امسال اصفهان حضور پررنگی در جشنواره تئاتر فجر دارد

ˈاحمد شاهین فرˈ عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایش های ˈخیال بی خیالˈ به کارگردانی احسان فاضلی در بخش صحنه ای، ˈهفت خوان جاسمˈ به کارگردانی جلال مشتاقیان در بخش خیابانی وˈشبانه های شهرزادˈ کاری از پویان عطایی در بخش نگاه نو برای جشنواره بین المللی تئاتر فجر پذیرفته شده است.
 
وی افزود: متن نمایش ˈستاره ها دربادˈ به کارگردانی حسین عبداللهی نیز برای حضور در بخش چشم انداز جشنواره تئاتر فجر پذیرفته شده است و در چند روز آینده نتیجه بازبینی برای پذیرفتن قطعی چهارمین نمایش اعلام خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه جشنواره بین المللی تئاتر فجر بزرگترین فستیوال تئاتر کشور است تصریح کرد: استان اصفهان در دو سال اخیر حضوری موفق در این جشنواره داشت که این موفقیت ها همچنان ادامه دارد.
 
وی به تاسیس کانون نمایشنامه نویسان استان اصفهان هم اشاره کرد و گفت: جلسه دوم این کانون تشکیل شد که مقدمات پیش نویس ، آیین نامه و مراحل انتخاب هیات مدیره در حال اجراست.
 
وی افزود: اکنون نمایش ˈ خیال بی خیال ˈ کاری از گروه تئاتر ستایش به نویسندگی فاطمه مکاری و کارگردانی احسان فاضلی از 22 آذرماه تا هفت دی به روی صحنه است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره 3 نمایش از اصفهان در جشنواره تئاتر فجر

  • برای مطلب 3 نمایش از اصفهان در جشنواره تئاتر فجر نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد 3 نمایش از اصفهان در جشنواره تئاتر فجر وارد نمائید

نظر شما درباره 3 نمایش از اصفهان در جشنواره تئاتر فجر

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه