پتانسیل بالای شهر گرگاب در جذب گردشگر

پتانسیل بالای شهر گرگاب در جذب گردشگر

شهر گرگاب دارای آثار دوره مغول در ایران میباشد

ˈیدالله مومن زادهˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حمام قدیمی و سربازخانه مغول از آثار تاریخی این شهر می باشد که به ثبت میراث فرهنگی رسیده است.
 
وی اظهار کرد: حمام قدیمی این شهر توسط شهرداری بازسازی شده و بر اساس مصوبه سازمان میراث فرهنگی قرار است با ساخت موزه تخصصی نجوم به منطقه گردشگری تبدیل شود.
 
شهردار گرگاب نزدیک بودن این شهر به محور اصفهان ـ تهران و مسیر تردد خودروها را از دیگر ویژگی های این شهر عنوان و اظهار کرد: مجتمع خدماتی رفاهی جاده ای، مجموعه پارک آبی ، سیتی سنتر و مجتمع ورزشی در این شهر پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارد.
 
مومن زاده تاکید کرد: شهرداری زمینه مساعد و مورد نیاز برای سرمایه گذاری در این شهر را برای سرمایه گذاران فراهم خواهد کرد.
 
شهردار گرگاب با اشاره به فرهنگ بومی و سنتی مردم این شهر گفت: گرگاب دارای مردمی مؤمن، ولایتمدار و ایثارگر است که در کنار روحانیت بیدار و آگاه در طول دوران دفاع مقدس 70 شهید و دهها آزاده ، جانباز و ایثارگر به ایران اسلامی تقدیم کرده است.
 
وی با بیان اینکه شهرداری در سالجاری طرح های عمرانی بسیاری را اجرا کرده است گفت: زیرسازی و آسفالت کمربندی شهر به طول سه کیلومتر، تکمیل کتابخانه عمومی شهر، تکمیل مسیر سیلاب با سنگ مالون، زیرسازی و آسفالت سایر معابر، جدول گذاری مجموعه تفکیکی بنیاد مسکن و زیرسازی و آسفالت معابر آن از جمله این فعالیت هاست.
 
وی افزود: اجرای کانیو در معابر، جدول گذاری بلوار شهید ناصر بیدرام، تهیه طرح های تفضیلی معابر، اجرای سیستم GIS اجرای سیستم نوسازی شهرداری، لکه گیری و آسفالت ترانشه های سطح شهر و اجرای کانال دفع آبهای سطحی از دیگر اقدامات شهرداری گرگاب در سالجاری بوده است.
 
شهر گرگاب با جمعیتی بالغ برهفت هزار نفر در 20 کیلومتری شمال مرکز اصفهان واقع است.
 
گرگاب ازتوابع شهرستان شاهین شهر و میمه دارای قدمتی بالغ بر 400 سال است که شغل اغلب مردم این شهر کشاورزی می باشد که بدلیل کم آبی در سالهای اخیر اکثر مردم به مشاغل صنعتی روی آورده اند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره پتانسیل بالای شهر گرگاب در جذب گردشگر

  • برای مطلب پتانسیل بالای شهر گرگاب در جذب گردشگر نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد پتانسیل بالای شهر گرگاب در جذب گردشگر وارد نمائید

نظر شما درباره پتانسیل بالای شهر گرگاب در جذب گردشگر

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه