دستگیری یک مدیر شرکت به جرم کلاهبرداری

دستگیری یک مدیر شرکت به جرم کلاهبرداری

مسئول این شرکت بدون مجوز به بهانه اشتغال از 82 نفر کلاهبرداری کرده بود

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈستار خسرویˈ افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت تحت عنوان کاریابی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.
 
وی گفت: تحقیقات تخصصی در این زمینه آغاز و کارآگاهان دریافتند متصدی این شرکت به بهانه استخدام و کاریابی برای مراجعان مبالغی از آنان دریافت و به آنها قول استخدام می دهد.
 
سرهنگ خسروی با بیان اینکه بررسی ماموران نشان داد این شرکت هیچگونه مجوزی از مراجع ذیربط نداشته و فعالیت آن غیرقانونی و غیر مجاز است، گفت: با توجه به ماهیت کلاهبرداری متصدی این شرکت دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
 
وی با اشاره به شناسایی این تعداد مالباخته در این پرونده تصریح کرد: متهم از متقاضیان کار که بیشتر خانم بودند مبلغ 200 تا 400 هزار تومان دریافت می کرد که تا کنون وی به 40 میلیون تومان کلاهبرداری از متقاضیان کار اعتراف کرده است.
 
سرهنگ خسروی به شهروندان در خصوص فعالیت این گونه شرکت ها هشدار داد و گفت: نباید اصل یا حتی کپی اسناد و مدارک خود مانند شناسنامه، کارت ملی، گذر نامه، گواهینامه رانندگی، جواز کسب و ساختمان، مدارک تحصیلی و غیره را برای انجام امور اداری در اختیار افراد ناشناس و غیر مطمئن قرار دهند.
 
سرپرست پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: سابقه طولانی تاسیس و فعالیت یک شرکت، منطبق بودن فعالیت آن با اساسنامه، شفاف بودن سوابق کاری، شهرت و خوشنامی در بازار، اعتبار بانکی و خوش حسابی در پرداخت مالیات، عوارض دولتی و غیره از جمله مواردی هستند که می تواند به شهروندان در اعتماد کردن به عملکرد آن شرکت کمک کند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره دستگیری یک مدیر شرکت به جرم کلاهبرداری

  • برای مطلب دستگیری یک مدیر شرکت به جرم کلاهبرداری نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد دستگیری یک مدیر شرکت به جرم کلاهبرداری وارد نمائید

نظر شما درباره دستگیری یک مدیر شرکت به جرم کلاهبرداری

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه