استان اصفهان پرحادثه ترین استان کشور

استان اصفهان پرحادثه ترین استان کشور

هشت ماه گذشته با سه هزار و 33 عملیات امداد و نجات در استان اصفهان انجام شده

ˈمحسن مومنیˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین مدت از این تعداد دو هزار و 261 عملیات جاده ای بوده است.
 
وی اظهار کرد: محور نجف آباد به اصفهان نیز درهشت ماه نخست امسال از پرحادثه ترین محورهای کشور شناخته شد. 
 
وی با بیان اینکه حوادث اصفهان دو برابر حوادث استان مازندران بود تصریح کرد: شعبه هلال احمر شاهین شهر نیز با 422 عملیات فعال ترین شعبه استان شناخته شد.
 
وی تصرح کرد: در هشت ماه گذشته پایگاه هلال احمر حضرت ابوالفضل محور نجف آباد به اصفهان نیز فعال ترین پایگاه این جمعیت استان شناخته شد.
 
مومنی به آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه که به مناسبت روز جهانی داوطلب و به همت سازمان داوطلبان هلال احمر روز یکشنبه در مرکز همایش­های صدا و سیما در تهران برگزار شد اشاره کرد.
 
وی گفت: این مراسم با حضور رییس و دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور و رییس سازمان داوطلبان برگزار شد که برترین داوطلبان، حامیان و برترین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر معرفی شدند.
 
مومنی خاطر نشان کرد : در بخش معرفی حامی برتر داوطلبان کشور عنوان حامی برتر به نیکوکار برتر جمعیت هلال احمر ˈمحمدرضا ساکت ˈ مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان تعلق گرفت.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد : مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان با ارسال کمک­های مردمی به مناطق آسیب دیده از قبیل زلزله بم، بحران سومالی و زلزله آذربایجان شرقی به ارزش 50 میلیون تومان به عنوان حامی برتر جمعیت هلال احمر معرفی شد .
 
وی گفت: ساکت به عضویت رساندن اعضای هشت رشته از تیم­های ورزشی منطقه را به عنوان داوطلب در همکاری با هلال احمر دارد.
 
مومنی اظهار کرد: وی همچنین با همکاری و پیگیری احداث پایگاه امداد و نجات جاده­ای توسط شرکت­های صنعتی منطقه مبارکه، حضور در پایگاه­های امدادی بر حسب نیاز ، ارسال چهار کامیون کیک و بیسکوییت به مناطق زلزله زده بوشهر به ارزش 90 میلیون تومان با سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر همکاری داشته است.
 
مومنی تصریح کرد: کاروان سلامت استان اصفهان نیز با استفاده از 142 پزشک عمومی و متخصص، برترین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر انتخاب و معرفی شد.
 
وی خاطر نشان کرد : این کاروان سلامت 26 بار به مناطق محروم و نیازمند اعزام شده و بیش از شش هزار بیمار را به طور رایگان ویزیت کرده است. 
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان اظهار کرد: کاروان سلامت اصفهان همچنین در اعزام­های خود هفت عمل جراحی سرپایی را نیز انجام داده است که ارزش ریالی خدمات ارائه شده توسط این کاروان سلامت بیش از یک میلیارد و 700 میلیون ریال برآورده شده است. 
 
وی با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری رقابت مهرهلال احمر در اوایل آذر امسال در اصفهان گفت: درجمع بندی استان اصفهان با کسب چهار رتبه و هشت مدال در رشته های مختلف موفق عمل کرد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره استان اصفهان پرحادثه ترین استان کشور

  • برای مطلب استان اصفهان پرحادثه ترین استان کشور نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد استان اصفهان پرحادثه ترین استان کشور وارد نمائید

نظر شما درباره استان اصفهان پرحادثه ترین استان کشور

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه