دستگیری یک هکر دیگر در اصفهان

دستگیری یک هکر دیگر در اصفهان

این هکر با ایجادیک سایت و استفاده از ترفندهای خاص اقدام به هک کردن ایمیل افراد مینمود

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈستار خسرویˈ افزود: در پی رصد فضای مجازی توسط این پلیس، کارشناسان به سایتی که اقدام به انتشار تصاویر مختلفی می کرد مشکوک شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.
 
وی اظهار کرد: با انجام اقدامات ویژه، تخصصی و بررسی کارشناسانه سرانجام مشخص شد که گرداننده این سایت با فریب کاربران، آنها را برای کلیک کردن بر روی عکس ها جذب کرده و پس از اینکه هر کاربر بر روی تصویری خاص کلیک می کند وی بلافاصله ایمیل این افراد را هک و به سیستم آنها نفوذ می کند.
 
وی با بیان اینکه متهم اهل و ساکن اصفهان است گفت: با شناسایی هویت این هکر حرفه ای کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ویژه به منزل نامبرده رفته و وی را دستگیر کردند.
 
سرهنگ خسروی تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر هر گونه عمل مجرمانه ای بود اما پس از مواجهه با ادله دیجیتال و اسناد و مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی اقرار و به هک کردن ایمیل 400 کاربر اینترنت اعتراف کرد.
 
وی انگیزه متهم از این کار را، سوء استفاده و اخاذی از کاربران اینترنت عنوان کرد و گفت: این متهم سایت خود را طوری طراحی کرده بود که هر زمانی کاربران به این سایت مراجعه و بر روی گزینه های دریافت عکس کلیک می کردند، اطلاعات ایمیل آنها از قبیل نام کاربری و پسورد در اختیار ش قرار می گرفت.
 
سرهنگ خسروی در مورد این گونه سوء استفاده ها در فضای سایبری هشدار داد و گفت: توصیه ما به کاربران اینترنت این است که از ورود به سایت های ناشناس به خصوص سایت های که محتواهای غیرمجاز دارند اجتناب کنند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره دستگیری یک هکر دیگر در اصفهان

  • برای مطلب دستگیری یک هکر دیگر در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد دستگیری یک هکر دیگر در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره دستگیری یک هکر دیگر در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه