تولید یک محصول فرهنگی مخصوص کودکان توسط فرهنگی هنری و تفریحی شهرداری اصفهان

تولید یک محصول فرهنگی مخصوص کودکان توسط فرهنگی هنری و تفریحی شهرداری اصفهان

این محصول یک سی دی آموزشی مخصوص شب یلدا است

مهدی بقایی از تولید محصول آموزشی جدیدی با عنوان ˈشب یلداˈ خبر داد.
وی افزود: در این محصول که با هدف آشنایی بیشتر کودکان با سنت دیرینه شب یلدا و آداب و رسوم آن تهیه شده، سنت های نیکویی نظیر جمع شدن به دور یکدیگر، صله رحم، کنار گذاشتن کینه ها مورد توجه قرار گرفته است. 
 
وی خاطرنشان کرد: دراین محصول آموزشی، مجموعه ای از داستان ها همراه با نماد عروسکی شخصیت های داستان قرار گرفته است که هریک از بچه ها پس از شنیدن داستان، به بازآفرینی آن قصه به صورت نمایش عروسکی اقدام می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه این محصول به صورت رایگان و در قالب یک مسابقه بزرگ شهری درمیان کودکان هفت و هشت ساله شهر اصفهان در حال توزیع است، تصریح کرد: لازم است والدین با استفاده دوربین تلفن همراه، از نمایش اجرا شده توسط فرزند خود فیلم برداری کرده و آن را به دبیرخانه کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ارسال کنند.
 
بقایی با بیان اینکه محصول آموزشی شب یلدا درمرحله نخست، در 15 هزار نسخه تکثیر و توزیع شده است، خاطرنشان کرد: نقل رستم و سهراب، چند داستان زیبا برای والدین و غزلیات حافظ از دیگر بخش های این محصول آموزشی است.
 
مدیر فرهنگی هنری و تفریحی شهرداری اصفهان گفت: به بهترین نمایش های ارسال شده در این مسابقه، هدایای ارزنده ای از سوی کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان اهدا خواهد شد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تولید یک محصول فرهنگی مخصوص کودکان توسط فرهنگی هنری و تفریحی شهرداری اصفهان

  • برای مطلب تولید یک محصول فرهنگی مخصوص کودکان توسط فرهنگی هنری و تفریحی شهرداری اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تولید یک محصول فرهنگی مخصوص کودکان توسط فرهنگی هنری و تفریحی شهرداری اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره تولید یک محصول فرهنگی مخصوص کودکان توسط فرهنگی هنری و تفریحی شهرداری اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه