امداد رسانی هوایی به روستاهای فریدونشهر اصفهان

امداد رسانی هوایی به روستاهای فریدونشهر اصفهان

این روستاها در محاصره برف هستند

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، ˈسیدحمیدرضا موسویˈ افزود: این امدادرسانی هوایی در پی بارش برف سنگین و کولاک شدیدی که طی روزهای گذشته منجر به مسدود شدن راه های ارتباطی و قطع ارتباط مخابراتی و عدم اطلاع از ساکنان روستاهای منطقه پشتکوه فریدونشهر شده بود صورت گرفت.
 
وی اظهار کرد: در این راستا تیم امداد و نجات هوایی جمعیت هلال احمر توسط یک دستگاه بالگرد، به همراه اکیپ پزشکی، اقلام امدادی، تجهیزات و داروی مورد نیاز به روستای هیران اعزام شدند.
 
موسوی افزود: همزمان با اعزام تیم امداد هوایی و با بازگشایی مسیر روستای کلوسه تیم درمان اضطراری هلال احمر نیز به همراه دارو وتجهیزات مورد نیاز با همکاری شبکه بهداشت ودرمان شهرستان از طریق مسیر زمینی به روستاهای کلوسه و دورک اعزام شدند.
 
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فریدونشهر خاطر نشان کرد: روند امداد رسانی به روستا های محاصره در برف در روزهای آتی نیز تا برآورده شدن نیازهای اولیه و ضروری این روستاها ادامه پیدا می کند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره امداد رسانی هوایی به روستاهای فریدونشهر اصفهان

  • برای مطلب امداد رسانی هوایی به روستاهای فریدونشهر اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد امداد رسانی هوایی به روستاهای فریدونشهر اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره امداد رسانی هوایی به روستاهای فریدونشهر اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه