پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته اتاق عمل

پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته اتاق عمل

رییس بورد اتاق عمل کشور از پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی جدید خبر داد

ˈحسن فرهمندیˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: مقطع کارشناسی ارشد رشته اتاق عمل در مرداد امسال به تصویب رسید و برای اعلام ظرفیت به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ شد.
 
وی با بیان اینکه تاکنون پنج دانشگاه کشور به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام ظرفیت کرده اند، افزود: دانشگاه های تیپ یک که حداقل دارای یک دانشیار و دو استادیار باشند می توانند ظرفیت پذیرش پنج تا هشت دانشجو را به این وزارتخانه اعلام کنند.
 
وی از تصویب منابع این رشته تحصیلی در آزمون سراسری و اعلام به دانشگاه ها خبر داد و خاطرنشان کرد: مواد امتحانی این رشته تحصیلی در آینده نزدیک درپایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار می گیرد.
 
فرهمند تاکیدکرد: فارغ التحصیلان کارشناسی رشته های اتاق عمل، پرستاری و بیهوشی می توانند برای تحصیل در این رشته ثبت نام کنند.
 
به گفته وی هم اکنون شش هزار دانشجو در رشته اتاق عمل در دانشگاه های کشور در حال تحصیل هستند.
 
فرهمند تصریح کرد: با کمبود200 عضو هیات علمی برای تدریس رشته اتاق عمل در کشور روبرو هستیم که تلاش می شود با راه اندازی کارشناسی ارشد رشته اتاق عمل و فارغ التحصیلی داننشجویان این رشته مدرسین دانشگاه جذب و کمبودها برطرف شود. 
 
رییس بورد اتاق عمل کشور برای شرکت در گردهمایی انجمن کشوری اتاق عمل که در دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مدت دو روز برگراز شد، به این شهرستان سفر کرده است. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته اتاق عمل

  • برای مطلب پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته اتاق عمل نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته اتاق عمل وارد نمائید

نظر شما درباره پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته اتاق عمل

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه