استان اصفهان دارای یالاترین آمار حوادث جاده ای کشور

استان اصفهان دارای یالاترین آمار حوادث جاده ای کشور

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان خبر داد

ˈمحسن مومنیˈ روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی پنج ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان اصفهان در شهرستان مبارکه افزود: اصفهان بواسطه اینکه در مرکز کشور قرار گرفته و وسعت زیادی دارد، بیشترین آمار حوادث جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است.
 
وی با بیان اینکه باید در زمینه جلوگیری از بروز اینگونه حوادث سرمایه گذاری کنیم، اظهارکرد: با افزایش تعداد پایگاههای امداد و نجات و به روز رسانی دانش امدادگران می توانیم به مصدومان تصادفات و حوادث جاده ای خدمات و امداد رسانی بهتری ارائه دهیم.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: اکنون فقط پایگاه امداد و نجات بین شهری سه راهی مبارکه فعال است و امیدواریم تا پایان سال آینده با افتتاح ساختمان سایر پایگاههای این شهرستان، فعالیت امدادی بیشتری در مبارکه صورت گیرد و پاسخگوی نیازهای مردم باشد.
 
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین گفت: روزانه حدود 80 هزار وسیله نقلیه سبک و سنگین در جاده های شهرستان مبارکه تردد می کنند.
 
ˈعلی ایرانپورˈ افزود: به دلیل ظرفیت و جایگاه این شهرستان و استقرار بیش از 500 واحد صنعتی و چهار واحد دانشگاهی در مبارکه خودروهای زیادی در این منطقه درحال تردد است.
 
وی با بیان اینکه روزانه 50 هزار نفر جمعیت کارگری وارد این شهرستان می شود اظهارکرد: همه این موارد نیازمند ایمن کردن جاده ها و اختصاص امکانات لازم برای ایمن سازی جادههای مبارکه است.
 
وی با بیان اینکه یکی از حوزه هایی که باید در آن کار بیشتری شود، امداد و نجات است گفت: ایجاد پایگاه امداد و نجات در جاده های ارتباطی زمینه ساز کاهش سوانح، تصادفات و خسارات ناشی از آنها می شود.
 
نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و ایمنی به حوزه هلال احمر اکتفا نکردیم افزود: دو جاده این شهرستان به عنوان جاده های اصلی کشور محسوب شد و بدنبال آن درصدد افزایش ضریب ایمنی آنها از طریق جذب اعتبارات ملی هستیم.
 
وی گفت: حوزه ایمنی، بهداشت و سلامتی مردم برای مسوولان نظام اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.مراسم کلنگ زنی احداث پنج پایگاه امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر با حضور رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بخشداران، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در این شهرستان برگزار شد.
 
این پروژه ها با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد ریال از طریق مشارکتهای مردمی و کمک مسوولان شهرستانی و پیگیری نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و همچنین مساعدت بنیاد مسکن و مجتمع فولاد مبارکه به بهره برداری خواهند رسید.
 
ساختمان پایگاه های امداد و نجات بین شهری سه راهی مبارکه جنب پلیس راه اصفهان- شهرضا با مساحت پنج هزار مترمربع، ساختمان پایگاه امداد و نجات محور زودان – فلاورجان با مساحت دو هزار مترمربع، ساختمان پایگاه امداد و نجات محور طالخونچه به بروجن با مساحت 2500 مترمربع، ساختمان پایگاه امداد و نجات محور فولاد مبارکه با مساحت هزار مترمربع و ساختمان پایگاه امداد و نجات محور دیزیچه به سیمان سپاهان با مساحت هزار متر مربع پروژه هایی بودند که امروز با حضور رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر کلنگ زنی شدند.
 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره استان اصفهان دارای یالاترین آمار حوادث جاده ای کشور

  • برای مطلب استان اصفهان دارای یالاترین آمار حوادث جاده ای کشور نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد استان اصفهان دارای یالاترین آمار حوادث جاده ای کشور وارد نمائید

نظر شما درباره استان اصفهان دارای یالاترین آمار حوادث جاده ای کشور

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه