اعمال محدودیت های ترافیکی در اصفهان

اعمال محدودیت های ترافیکی در اصفهان

به مناسبت اربعین حسینی و از روز دوشنبه 2 دیماه

 رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: محدودیت ترافیکی پلیس راه استان اصفهان از ساعت شش صبح روز دوشنبه دوم دی سال جاری همزمان با اربعین حسینی شروع و تا پایان ترافیک ادامه خواهد داشت. 
محدودیت های ترافیکی با توجه به ورود جمعیت عظیم زائران و عزاداران در اربعین حسینی به اماکن زیارتی امامزادگان ˈآقا علی عباسˈ در نطنز و ˈجعفربن الرضاˈ در جاده فرودگاه اصفهان از سوی پلیس راه استان اعمال می شود.
سرهنگ ˈرضا رضاییˈ از آماده باش تمام نیروهای این پلیس خبر داد و افزود: برقراری امنیت، ترافیک در راه های برون شهری، جلوگیری از بروز تصادفات و انسداد راه های اصلی، حضور به موقع در صحنه تصادفات، رفع گره های کور ترافیکی و ایجاد تسهیلات در رفت و آمد اطراف محل برگزاری مراسم عزاداری از برنامه های پلیس راه استان در این روز است. 
 
رییس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: ماموران در این روز از ورود موتورسیکلت سواران و خودروهای حامل افراد مشکوک در جهت انجام اعمال انحرافی جلوگیری به عمل خواهند آورد. 
 
وی از عموم شهروندان، مسافران، عزاداران حسینی و هیات های عزاداری خواست با رعایت قوانین و همکاری با پلیس راه در تامین امنیت جاده ها مشارکت و از بروز تصادفات و سوانح ناگوار در این روز جلوگیری کنند

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اعمال محدودیت های ترافیکی در اصفهان

  • برای مطلب اعمال محدودیت های ترافیکی در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اعمال محدودیت های ترافیکی در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره اعمال محدودیت های ترافیکی در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه