نجات 2 محکوم به اعدام در اصفهان با رضایت اولیا دم

نجات 2 محکوم به اعدام در اصفهان با رضایت اولیا دم

به این دو محکوم فرصت زندگی دوباره ای داده شد

به نقل از روابط عمومی زندان‌ها سیروس امینی مدیر زندان مرکزی اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: دو زندانی محکوم به قصاص نفس در روز اجرای حکم، پای چوبه‌دار با تلاش مددکاران و هوشیاری و تدبیر خانواده اولیاء دم از طناب‌دار رهایی یافتند.
 
وی افزود: یکی از محکومان به قصاص به نام ق-ص تبعه کشور افغانستان در سال 1372به اتهام قتل عمدی روانه زندان شده و مدت 20 سال در زندان تحمل کیفر نموده که در این مدت با حضور در باشگاه ورزشی و نهضت سوادآموزی و فرهنگی فعالیت داشته که روز اجرای حکم با تلاش انجام گرفته از مرگ نجات یافت.
 
مدیر زندان مرکزی اصفهان تصریح کرد: محکوم دیگر پس از شش سال حبس به نام الف-ص نیز در روز اجرای حکم قصاص با تلاش و حضور خیران خانواده اولیاء دم را متقاعد شدند، با بخشش، زندگی دوباره‌ای را به وی هدیه کنند.
 
وی ادامه داد: این زندانی نیز در طول دوران حبس خود با شرکت در فعالیت‌ها و برنامه‌ها مذهبی و قرآنی از جمله کتابت قرآن کریم که به عنوان یکی از آثار نمونه و بی‌نظیر کشور نام گرفته، مشارکت داشته است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره نجات 2 محکوم به اعدام در اصفهان با رضایت اولیا دم

  • برای مطلب نجات 2 محکوم به اعدام در اصفهان با رضایت اولیا دم نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد نجات 2 محکوم به اعدام در اصفهان با رضایت اولیا دم وارد نمائید

نظر شما درباره نجات 2 محکوم به اعدام در اصفهان با رضایت اولیا دم

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه