برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت آب در اصفهان

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت آب در اصفهان

این نمایشگاه از 14 تا 17 دی جاری در اصفهان برگزار میگردد

در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان، علاوه بر شرکت های خارجی، شرکت ها، واحدهای صنعتی و نهادهای دولتی و نیمه دولتی کشورمان از استان های تهران، اصفهان، مشهد، البرز، قزوین، فارس و یزد نیز حضور فعال دارند.
 
ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان در دو سالن مجزا و در مساحتی بالغ بر چهار هزار و 500 متر مربع برگزار خواهد شد.
 
در این نمایشگاه، انواع لوله و اتصالات چدنی، فلزی و پلی اتیلن، سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، آب شیرین کن و مواد شیمیایی مرتبط، شرکتهای مشاور، پیمانکاران پروژه های سد و نیروگاههای برق آبی، تونل های آبرسانی، سیستم های پمپاژ، انتقال و آبرسانی، شبکه های توزیع، سیستم های جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه، سیستم های آزمایشگاهی، انواع شیرآلات صنعتی، پمپ های صنعتی و اتصالات مرتبط، فیلتر های صنعتی، مخازن و سیستم های آبیاری و زهکشی و آبیاری قطره ای ارائه و در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
 
در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان همچنین موسسات تحقیقاتی و آموزشی، انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، نشریات مرتبط، ماهنامه عمران آب، نشریه مهندسی آب، نشریه لوله، نشریه مقاوم سازی و بهسازی و غیره حضور دارند.
 
رییس اجرایی ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان به مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ارائه تحول ها و پیشرفت های صنعت آب و فاضلاب، معرفی توانمندی ها و قابلیت های فنی و تخصصی این صنعت، ایجاد و تقویت ارتباط های علمی و همچنین فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری های مشترک و تبادل اطلاعات و آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی صنعت آب و فاضلاب، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
 
آموخته افزود: قرار گرفتن ایران در منطقه خشک با متوسط بارش یک سوم میانگین بارندگی جهان، افزایش جمعیت، توسعه شهرنشینی و پیشرفت روز افزون شهرهای بزرگی همچون تهران، تبریز، مشهد و اصفهان، موجب استفاده بی رویه از منابع آبی شده و نیاز به آب شیرین و ضرورت بر حفظ آن را بیشتر کرده است و ما تلاش می کنیم این مهم را در چنین نمایشگاههایی اطلاع رسانی کرده و توجه همگان را نسبت به آن افزایش دهیم. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت آب در اصفهان

  • برای مطلب برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت آب در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت آب در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت آب در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه