بررسی وضعیت زاینده رود اصفهان در نشست شورای عالی آب

بررسی وضعیت زاینده رود اصفهان در نشست شورای عالی آب

این جلسه به ریاست معاون اول رئیس جمهور انجام شد

 پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، ˈاسحاق جهانگیریˈ در این جلسه گفت: بحران آب و موضوع محیط زیست به دو مساله کلیدی و مهم در کشور تبدیل شده است.
 
وی گفت: برای حل مشکلات و نگرانی ها در این موارد، ضمن پیگیری کارهای در دست اجرا، باید برنامه و راهکاری جدی تر و فراتر از موضوعات جاری در دستور کار قرار بگیرد.
 
معاون اول رییس جمهوری با اشاره به طرح های پیشنهادی برای حل بحران آب در کشور اظهارکرد: باید بررسی های دقیقی صورت گیرد تا مشخص شود که آیا انتقال آب از کشورهای دیگر ممکن است. 
 
وی افزود: باید طرح هایی قابل اجرا و قابل تحقق تدوین شود تا بتوان برای آن سرمایه گذاری کرد و در بودجه سالانه برای آن اعتباری در نظر گرفت.
 
جهانگیری با اشاره به اینکه کمبود آب و بحران این مایه حیاتی موجب برخی فشارها و مشکلات در جامعه و به خصوص در استان های مبتلا به این بحران می شود، خاطر نشان کرد: باید برای رفع این معضلات و برای انسجام ملی تدبیری اندیشیده شود تا میزان بروز این گونه مسائل به حداقل ممکن کاهش یابد. 
 
در این جلسه که وزرای نیرو و جهاد کشاورزی، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و استانداران اصفهان، چهارمحال بختیاری، یزد و خوزستان حضور داشتند، گزارشی از وضعیت منابع و مصارف زاینده رود، مسائل و چالش های آن و همچنین انتظارات و اقدامات مورد نیاز برای آینده ارائه شد. 
 
در این نشست همچنین مشکل و معضلات زاینده رود از زوایای مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهایی برای برون رفت از شرایط بحرانی پیشنهاد شد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره بررسی وضعیت زاینده رود اصفهان در نشست شورای عالی آب

  • برای مطلب بررسی وضعیت زاینده رود اصفهان در نشست شورای عالی آب نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد بررسی وضعیت زاینده رود اصفهان در نشست شورای عالی آب وارد نمائید

نظر شما درباره بررسی وضعیت زاینده رود اصفهان در نشست شورای عالی آب

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه