افزایش آلاینده ها در هوای اصفهان

افزایش آلاینده ها در هوای اصفهان

احتمال تعطیلی مدارس اصفهان در روز چهارشنبه

حسین صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آلودگی هوا در استان اصفهان اظهار کرد: در روزهایی که آلودگی هوا زیاد می‌شود به افراد توصیه می‌کنیم که تا حد امکان در خانه بمانند و از خانه خارج نشوند و در صورت خارج شدن از منزل و بروز مشکلات تنفسی هر چه سریع‌تر به مراکز درمانی مراجعه کنند.
 
وی در ادامه فعالیت‌های ورزشی در این روزها را خطرناک دانست و افزود: انجام فعالیت ورزشی و تحرک در محیط باز آلوده بسیار خطرناک است و به شهروندان توصیه می‌شود از کارهای غیرضروری درون شهری پرهیز کنند و در صورت نیاز از ماسک مناسب استفاده کنند.
 
مدیر گروه بهداشت محیط استان اصفهان تاکید کرد: به گروه‌های در معرض خطر مانند سالمندان، نوزادان، کودکان، زنان باردار و بیماران قلبی و تنفسی و ریوی توصیه می‌شود در روزهای آلوده از سفرهای غیر ضروری خارج از منزل خودداری کنند.
 
وی مصرف آنتی‌اکسیدان‌ها را در این روزها لازم دانست و گفت: آنتی اکسیدان‌ها مانند میوه و سبزی‌ها همچنین مصرف لبنیات در این ایام توصیه می‌شود چرا که این اقلام خوراکی به خروج این سموم از بدن کمک می‌کنند.
 
صفاری آلودگی هوا را در اوایل صبح بیشتر دانست و عنوان کرد: بر خلاف عقیده مردم که آلودگی هوا در اوایل صبح کمتر است صبح زود به دلیل خنک بودن هوا ارتفاع آلودگی با زمین کمتر شده و میزان آلودگی بیشتر است.
 
وی اضافه کرد: آلودگی هوا در استان اصفهان احتمال تعطیلی مقاطع تحصیلی را در روز آینده بالا برده است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره افزایش آلاینده ها در هوای اصفهان

  • برای مطلب افزایش آلاینده ها در هوای اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد افزایش آلاینده ها در هوای اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره افزایش آلاینده ها در هوای اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه