برگزاری نوزدهمین نمایشگاه کامپیوتر در اصفهان

برگزاری نوزدهمین نمایشگاه کامپیوتر در اصفهان

برگزاری نوزدهمین نمایشگاه کامپیوتر اصفهان بدون حضور شرکت کنندگان خارجی

 نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری ( اتوکام 2013 ) از چهارم تا هشتم دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر خواهد بود. 
 
شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از حضور 120 شرکت از استانهای مختلف کشور در این نمایشگاه خبر داد و هیچ نام و نشانی از شرکت کنندگان خارجی در آن دیده نمی شود.
 
هجدهمین نمایشگاه اتوکام اصفهان نیز دی ماه سال گذشته بدون حضور شرکتهای خارجی برگزار شد.
 
در آن نمایشگاه بیش از 110 شرکت از استان های اصفهان، تهران، فارس، مرکزی، یـزد، همـدان و شرکتهای نمایندگی برخی کمپانیهای خارجی مستقر در تهران حضور داشتند.
 
دبیر نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان که برگزار کننده نمایشگاه اتوکام است به خبرنگار ایرنا گفت: امسال شرکت کننده خارجی در این نمایشگاه نداریم.
 
ˈمرتضی میرعظیمیˈ افزود: قرار بود تعدادی از کشور هند در این نمایشگاه شرکت کنند که ملغی شد.
 
وی تصریح کرد: امسال شرکتهایی از استانهای اصفهان، تهران، خراسان رضوی و یزد و شرکتهای نمایندگی برخی از کمپانی های خارجی در نمایشگاه حضور خواهند یافت.
 
وی ادامه داد: نمایشگاه الکامپ تهران نیز امسال با مشکل حضور کمرنگ شرکتهای خارجی مواجه بود.
 
میرعظیمی اظهار امیدواری کرد: با روی کار آمدن دولت یازدهم و توجهی که ریاست جمهوری و وزیر ارتباطات به مقوله فناوری اطلاعات به عنوان رکنی برای توسعه نشان داده اند تغییراتی حاصل شده و در سالهای آینده شاهد حضور شرکتهای خارجی در نمایشگاههای کامپیوتر ایران باشیم.
 
وی تاکید کرد: نمایشگاههای رایانه و فناوری اطلاعاتی که در ایران برگزار می شود از نظر حضور شرکتهای خارجی قابل مقایسه با نمایشگاههای بزرگی مانند جیتکس دبی و سبیت آلمان نیستند.
 
دبیر نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان افزود: در نمایشگاههای بزرگ دنیا، برنامه ریزی دقیق، اطلاع رسانی و تبلیغات زیادی برای حضور شرکتهای خارجی می شود در حالیکه در ایران اینگونه نیست.
 
به گفته وی، اعضای نظام صنفی رایانه ای اصفهان سال گذشته با حضور در نمایشگاه جیتکس دبی از شرکت کنندگان در آن برای حضور در نمایشگاه اتوکام دعوت کرده بود و تعدادی از آنها نیز پاسخ مثبت دادند اما هیچکدام از آنها در نمایشگاه شرکت نکردند.
 
شرکتهای حاضر در نمایشگاه اتوکام 2013 اصفهان در زمینه های سخت افزار، شبکه، نرم افزار، رسانه های دیجیتال، دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک، اینترنت، وب، امنیت و مراکز علمی، تحقیقاتی و آموزشی فعالند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری نوزدهمین نمایشگاه کامپیوتر در اصفهان

  • برای مطلب برگزاری نوزدهمین نمایشگاه کامپیوتر در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه کامپیوتر در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری نوزدهمین نمایشگاه کامپیوتر در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه