فعالیت 176 ناشر در استان اصفهان

فعالیت 176 ناشر در استان اصفهان

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی اصفهان خبرداد

به گزارش ایرنا، ˈسیدمحمد قلمکاریانˈ روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: یک هزار و114 عنوان کتاب از ابتدای امسال تا پایان آذر در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان اعلام وصول شده و 208 عنوان کتاب نیز برای خرید به وزارتخانه ارسال شده است.
 
وی با اشاره به اینکه یک هزارو 101عنوان کتاب در سامانه جامع چاپ ونشر از ابتدای امسال تا پایان آذر ثبت شده است گفت: از این تعداد 910 عنوان مجوز دریافت کرده اند و بقیه نیز برای بررسی به وزراتخانه و دستگاه های مرتبط ارسال شده است.
 
معاون فرهنگی اداره کل ارشاد استان اصفهان با اشاره به وام ناشران نیز اظهار کرد: میزان وام از 100 تا 300 میلیون تومان با سود16 درصد است.
 
وی همچنین گفت: برای بررسی همایش تجلیل از خادمان فرهنگ مکتوب، یکهزار و 400 عنوان کتاب از اول مهر 91 تا شهریور92در سه حوزه کلی تالیف ،ترجمه و تولید ارسال شده است .
 
وی با بیان اینکه 392 کتابفروشی فعال در سطح استان اصفهان وجود دارد افزود: با مجوزهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اصفهان این کتابفروشی ها می توانند از معافیت های مالیاتی برخوردار شوند. 
 
قلمکاریان با اشاره به راه اندازی سامانه جامع صدور مجوز چاپ و نشر کتاب گفت: این سامانه کار بررسی و چاپ و نشر کتاب را سریع تر می کند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره فعالیت 176 ناشر در استان اصفهان

  • برای مطلب فعالیت 176 ناشر در استان اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد فعالیت 176 ناشر در استان اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره فعالیت 176 ناشر در استان اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه