فعالیت پانصد هزار نفر در صنعت IT کشور

فعالیت پانصد هزار نفر در صنعت IT کشور

دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور خبرداد

 ˈحمید رضا قمیˈ شامگاه چهارشنبه در آیین آغاز بکار نوزدهمین نمایشگاه کامپیوترو اتوماسیون اداری اصفهان افزود: با این سرمایه عظیم، شایسته ایران نیست که در بین حدود 190 کشور دنیا رتبه صدم را در زمینه توسعه دولت الکترونیک داشته باشد.
 
وی با اشاره به اینکه امروز در صحبتهای عالی ترین مقامات کشور ، مسیر توسعه از رهگذر فناوری اطلاعات می گذرد تصریح کرد: این امر حاصل تلاش 20 ساله فعالان این عرصه است.
 
وی توسعه کشور در رهگذر فناوری اطلاعات را بدون حضور تشکل های صنفی مرتبط امکان ناپذیر دانست و اظهار کرد: دولت یازدهم از قبل برای ارتباط با بخش خصوصی و تعامل با آن قول داده بود.
 
وی به سکوت فعال یکصد روزه اعضای نظام صنفی رایانه ای کشور اشاره و اضافه کرد: این سکوت به دلیل حمایت و همراهی با دولت در روزهای نخستین کار آن صورت گرفت.
 
دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، نمونه این سکوت و همراهی را مصیبت نمایشگاه الکامپ تهران عنوان و تاکید کرد: ما خون دل زیادی برای آن خوردیم.
 
وی گفت: ایران یکی از بزرگترین مصرف کنندگان محصولات فناوری اطلاعات در منطقه خاورمیانه است اما ضعیف ترین نمایشگاههای کامپیوتر را دارد.
 
وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه الکامپ امسال شاهد بی عدالتی و سوء مدیریت بودیم افزود: اما ما صبر کردیم و دیدیم که حریف الکامپ نمی شویم.
 
قمی با تاکید بر اینکه ایران در وضعیتی نیست که در برابر این قبیل مشکلات سکوت کرد تصریح کرد: بدنه ما پذیرای این تحولات نیست و آمادگی عبور از این مصائب را ندارد.
 
وی ادامه داد: ما نباید گول جمعیتی که از نمایشگاه بازدید می کند را بخوریم چراکه نه اهل فن به نمایشگاه می روند و نه بازدیدکنندگان خارجی.
 
وی واگذاری ظرفیتهای نمایشگاهی کشور به سه استان اصفهان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی را راهکار نظام صنفی رایانه ای برای حل این مشکل عنوان و اظهار کرد: از این سه استان می خواهیم که با توجه به ظرفیتهای خود بار الکامپ را به دوش بکشند.
 
دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از مسوولان استانها خواست تا به این مقوله توجه کنند چراکه تا زمانیکه الکامپ رقیب جدی در کشور نداشته باشد، پیشرفت نمی کند.
 
وی اصفهان را استانی دانست که همه مولفه های مورد نیاز برای توسعه کشور را در خود دارد و گفت: اگر کسی در این مملکت به فکر توسعه باشد نمی تواند ظرفیتهای آن را فراموش کند.
 
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری ( اتوکام 2013 ) از چهارم تا هشتم دی ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره فعالیت پانصد هزار نفر در صنعت IT کشور

  • برای مطلب فعالیت پانصد هزار نفر در صنعت IT کشور نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد فعالیت پانصد هزار نفر در صنعت IT کشور وارد نمائید

نظر شما درباره فعالیت پانصد هزار نفر در صنعت IT کشور

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه