بارگیری واگنهای مترو اصفهان از چین

بارگیری واگنهای مترو اصفهان از چین

مدیر عامل مترو خبر داد

 ˈمحمد شعربافˈ روز شنبه در جریان بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از پروژه قطار شهری اصفهان گفت: تا اواخر بهمن این واگن ها به شهر اصفهان خواهد رسید. 
 
وی با بیان اینکه پیش بینی می شود مرحله یک خط یک مترو اصفهان با یک رام در اوایل سال 93 به بهره برداری برسد، گفت: تکمیل رام قطار شهری اصفهان و افزایش آن به سه یا چهار رام ضروری است. 
 
مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه، میزان پیشرفت فیزیکی کل خط یک مترو اصفهان را 62 درصد، فاز یک خط یک در قسمت ایستگاه ها را 100 درصد و در زمینه تجهیزات 67 درصد عنوان کرد. 
 
وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان بر راه اندازی هرچه سریعتر طرح قطار شهری اصفهان تاکید دارند، افزود: در صورت همکاری دستگاه های خدمات رسان مانند شرکت آب و برق و سازمان میراث فرهنگی ما هم قول می دهیم خط یک به صورت کامل تا نیمه اول سال 96 به بهره برداری برسد. 
 
وی بودجه در نظر گرفته شده برای قطار شهری اصفهان در بودجه سال آینده دولت را ناکافی خواند و گفت: بودجه مورد نیاز سال 93 مترو اصفهان 420 میلیارد تومان برآورد شده که دولت تنها 93 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته است. 
 
مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه، تصریح کرد: با توجه به روند تحقق بودجه های دولتی همه امید ما چاره اندیشی مدیریت استان برای تامین منابع مالی قطار شهری اصفهان از راه ها و منابع دیگر است. 
 
شعرباف با بیان اینکه امکان استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری در خط یک مترو وجود ندارد، گفت: خط دو مترو اصفهان در صورت تصویب مجلس از طریق فاینانس انجام خواهد شد. 
 
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های داخلی در ساخت مترو اصفهان گفت: اکنون توانایی تولید بخشی از تجهیزات مثل کابل های ضدآتش و ضد دود، کابل های مسی، دستگاه های بلیت فروشی و دستگاه های تهویه در ایران وجود دارد که در صورت نیاز از آنها استفاده خواهد شد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره بارگیری واگنهای مترو اصفهان از چین

  • برای مطلب بارگیری واگنهای مترو اصفهان از چین نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد بارگیری واگنهای مترو اصفهان از چین وارد نمائید

نظر شما درباره بارگیری واگنهای مترو اصفهان از چین

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه