شرایط راه اندازی مترو اصفهان

شرایط راه اندازی مترو اصفهان

پس از گذشت بیش از 20 سال از آغاز پروژه مترو اعلام شد !

به گزارش ایرنا، ˈرضا امینیˈ روز شنبه در جریان بازدید از قطار شهری اصفهان بودجه مورد نیاز برای تکمیل خط یک مترو اصفهان را یکهزار و 100 میلیارد تومان عنوان و ابراز امیدواری کرد که اوایل سال 96 خط یک مترو به بهره برداری برسد.
 
وی خواستار دور شدن مترو از سیاست زدگی شد و گفت: باید روند کار به صورت شفاف به مردم گفته شود و نباید قولی داده شود که شرایط اجرای آن وجود ندارد.
 
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به مدیران قطار شهری قول همکاری همه جانبه در حوزه اعتبارات و حمایت داد و افزود: شهرداری باید پروژه قطار شهری اصفهان را با قدرت مالی خود هدایت کند.
 
امینی با اشاره به شرایط مالی دولت گفت: به طول انجامیدن اجرای این پروژه با توجه به رشد نرخ تورم، قیمت تمام شده پروژه ها را بسیار افزایش خواهد داد.
 
وی اظهار امیدواری کرد: بر اساس برنامه زمانبندی و با فراهم شدن شرایط لازم بزودی فاز اول خط یک قطار شهری اصفهان راه اندازی شود.
 
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز بر انجام مطالعات و تهیه پیوست فرهنگی و اجتماعی درپرو‍ژه مترو تاکید کرد.
 
ˈاصغر آذربایجانیˈ اظهار کرد: ملاحظات پدافند غیرعامل و مباحث فرهنگ سازی در احداث ایستگاه های مترو برای جلوگیری از مخاطرات احتمالی لازم است.
 
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه به صدور پروانه توسط شهرداری اصفهان برای اولین بار در کشور برای ایستگاه های قطار شهری خبر داد.
 
ˈفتح الله معینˈ افزود: هزینه صدور پروانه برای ایستگاه ها جزو آورده های شهرداری اصفهان در پروژه مترو محاسبه خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه ساخت مترو یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود گفت: باید در اجرای پروژه از تجهیزات با کیفیت بالا استفاده شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره شرایط راه اندازی مترو اصفهان

  • برای مطلب شرایط راه اندازی مترو اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد شرایط راه اندازی مترو اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره شرایط راه اندازی مترو اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه