توسعه ایرانگردی با گردشگری ورزشی

توسعه ایرانگردی با گردشگری ورزشی

یکی از راههای توسعه گردشگری ، ایجاد امکان گردشگری ورزشی است

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)،ˈ محمد دادگانˈ در جمع اعضای کمیته اجرایی سمپوزیوم بین المللی گردشگری ورزشی کشور افزود: باید توسعه فعالیت های ورزشی در قالب ظرفیت های گردشگری و با استفاده از قابلیت های فراوان طبیعت زیبای ایران اعم از کوه، دریا، جنگل و کویر صورت گیرد.
 
وی اضافه کرد:هر فعالیتی که به توسعه گردشگری ورزشی کشور کمک کند مورد حمایت حوزه معاونت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.
 
معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در دنیا برای گردشگری ورزشی کارهای مهمی انجام داده اند اما در طبیعت ایران نقاط بکری وجود دارد که هنوز دنیا با آنها آشنا نیست.
 
وی یکی از این مناطق زیبا را جزیره قشم اعلام و تصریح کرد: اگر گردشگران بخواهند با رویکرد ورزشی و استفاده از کوهها، سواحل و طبیعت بکر این جزیره به آنجا سفر کنند با فضای بسیار جذابی مواجه خواهند شد. 
 
دادگان همچنین به اقدامات معاونت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه ورزش اشاره و اضافه کرد: تبدیل جایگاه اداره کل به معاونت، تصویب سرانه ورزشی برای دانشجویان و اختصاص زمینی با حمایت حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی به مساحت 170 هکتار برای استفاده در کارهای ورزشی از این قبیل است.
 
دبیر اجرایی نخستین سمپوزیوم بین المللی گردشگری ورزشی کشور نیز در این جلسه گفت: در این رویداد مهم علمی سفرای بیش از 50 کشور جهان با همکاری وزارت امور خارجه به اصفهان خواهند آمد.
 
ˈدانیال معادیˈ افزود: ما در صدد انعقاد تفاهمنامه های مشترک درباره تبادل گردشگر با موضوع ورزشی در این سمپوزیوم هستیم.
 
وی با بیان اینکه دبیرخانه گردشگری ورزشی کشور از تابستان امسال در اصفهان کار خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: در این سمپوزیوم بین المللی که در هفته اول اردیبهشت سال آینده و همزمان با هفته اصفهان برگزار می شود، 14 شهر خواهر خوانده اصفهان نیز حضور دارند.
 
«احمد علی فروغی ابری» رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) نیز گفت: این واحد با بهره گیری از توانایی پژوهشی و آموزشی خود و به جهت قرار گرفتن در اقلیم و طبیعت استان اصفهان بهترین شرایط را برای برگزاری سمپوزیوم بین المللی گردشگری ورزشی کشور دارد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره توسعه ایرانگردی با گردشگری ورزشی

  • برای مطلب توسعه ایرانگردی با گردشگری ورزشی نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد توسعه ایرانگردی با گردشگری ورزشی وارد نمائید

نظر شما درباره توسعه ایرانگردی با گردشگری ورزشی

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه