امداد رسانی به جاده های سمیرم اصفهان در حال انجام است

امداد رسانی به جاده های سمیرم اصفهان در حال انجام است

امدادگران کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم در حال باز کردن جاده ها هستند

رییس جمعیت هلال احمر سمیرم عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جمعیت تمام خودروهایی که در مسیر سمیرم به شهرضا بدون زنجیر چرخ بوده و در جاده برفی گرفتار شدند را به پایگاه های دولت قرین و پشته منتقل و اسکان دادند.
 
وی امدادرسانی به 100نفر در دو پایگاه امدادی دولت قرین و گردنه پشته را یادور شد و اظهارکرد: ناآشنایی رانندگان برون شهری به سختی منطقه و نداشتن زنجیرچرخ عامل اصلی مشکلات ایجاد شده در جاده های این شهرستان است.
 
وی تصریح کرد: ناشناخته بودن منطقه برای رانندگان و مسیر کوهستانی زمینه ساز انحراف یک دستگاه اتوبوس به کنار جاده و تعدادی خودرو دیگر بویژه در گردنه برفگیر پشته شده است.
 
براساس گزارش دیگری، امدادگران جمعیت هلال احمر سمیرم دو نفر از اهالی روستای بیده در بخش دناکوه را که در برف و سرمای این منطقه گرفتار شده بودند نجات دادند.
 
مسوول روابط عمومی جمعیت هلال احمر سمیرم در اینباره تصریح کرد: این دو نفر از شامگاه گذشته در کوهستان گم شده بودند و با گزارش مردم، امدادگران این جمعیت به منطقه اعزام شدند.
 
آقایی افزود: پنج گشت امدادی جمعیت هلال احمر سمیرم از ساعت هفت امروز به کوهستان پادنا اعزام شدند.
 
وی با بیان اینکه این دو نفر بدلیل بارش شدید برف مسیر بازگشت را گم کرده بودند اضافه کرد: نجات یافتگان بلافاصله برای مداوا به مراکز درمانی سمیرم منتقل شدند.
 
بر اساس این گزارش، تمام راه های اصلی سمیرم باز و راهداران در حال بازگشایی راه های مسدود شده روستاهای منطقه در هر چهار بخش سمیرم و گردنه پشته در محور بین استانی سمیرم به یاسوج هستند.
 
بارش برف از ساعاتی قبل در این شهرستان متوقف شده اما همچنان کوچه ها و معابر شهر سمیرم مملو از برف سنگین است.
 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره امداد رسانی به جاده های سمیرم اصفهان در حال انجام است

  • برای مطلب امداد رسانی به جاده های سمیرم اصفهان در حال انجام است نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد امداد رسانی به جاده های سمیرم اصفهان در حال انجام است وارد نمائید

نظر شما درباره امداد رسانی به جاده های سمیرم اصفهان در حال انجام است

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه