حضور وزیر امور خارجه در اصفهان

حضور وزیر امور خارجه در اصفهان

دکتر ظریف برای برگزاری مراسم رحلت مادرش به اصفهان سفر کرده است

در این آیین که در حسینیه ˈانگورستان ملک ˈ شهر اصفهان برگزار شد، قشرهای مختلف مردم و مسوولان استان حضور داشتند. 
 
ˈحسن کامران عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ونیره اخوان از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس، رسول زرگرپور استاندار و معاونان وی، شهردار و فرماندار به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی استان در این آیین حضور داشتند. 
 
رییس دفتر امام جمعه اصفهان به نمایندگی از وی و بیت آیت آلله ˈحسین مظاهریˈ از مراجع عظام تقلید و رییس حوزه علمیه اصفهان نیز با حضور در این مراسم،درگذشت مادر وزیر امور خارجه را به وی تسلیت گفتند. 
 
براساس اعلام مجری برنامه، مسوولان استان قصد داشتند این مراسم را در مسجد سید اصفهان برگزار کنند اما بنا به وصیت عفت کاشانی مادر وزیر امورخارجه، این مراسم در حسینیه انگورستان ملک برگزار شد. 
 
این مراسم در شب سالروز شهادت امام رضا(ع) با مرثیه سرایی در وصف اهل بیت عصمت و طهارت( ع ) و قرائت آیاتی از قرآن کریم همراه بود. 
 
حاشیه های مراسم:
 
*** وزیر امور خارجه با ایستادن در قسمت ورودی حسینیه انگورستان ملک به همراه سایر بستگانش به شرکت کنندگان ادای احترام می کرد.
 
*** تیم حفاظت وزیر امور خارجه به سختی به خبرنگاران اجازه می داد برای انجام مصاحبه به آقای ظریف نزدیک شوند اما وی با خوشرویی پاسخگوی آنان بود؛ با این حال تیم حفاظت از خبرنگاران خواست تا فقط یک سووال از ظریف بپرسند. 
 
*** ˈرسول زرگرپور استاندار اصفهان دقایقی را با ظریف به صورت خصوصی گفت وگو کرد. 
 
*** در پایان مراسم در حالی که ظریف قصد داشت حسینیه را ترک کند، بستگان درجه یک وی دقایقی را با وزیرامور خارجه به گفت وگو پرداختند. 
 
***مرحوم حاج ˈعباسعلی ظریف ˈ پدر وزیر امور خارجه، زاده خوانسار و از شاعران اصفهان بود که یکی از مداحان، اشعار سروده شده توسط وی را در مجلس ترحیم همسر این شاعر قرائت کرد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره حضور وزیر امور خارجه در اصفهان

  • برای مطلب حضور وزیر امور خارجه در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد حضور وزیر امور خارجه در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره حضور وزیر امور خارجه در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه