دستگیری باند سارقان پراید در اصفهان

دستگیری باند سارقان پراید در اصفهان

این باند سرقت 52 پراید را به سرقت برده بودند

پایگاه خبری پلیس، سرپرست پلیس آگاهی اصفهان اظهارکرد: به دنبال دریافت خبری مبنی بر فعالیت این باند بزرگ در این استان و در حین تحقیقات، ماموران انتظامی موفق به دستگیری یک نفر از سارقان شدند. 
 
سرهنگ ˈستار خسرویˈ گفت: در بازجویی های انتظامی و تخصصی که از متهم صورت گرفت، وی به 43 فقره سرقت خودرو و 10 فقره سرقت داخل خودرو از نوع پراید اعتراف و همدست خود را که در ارتکاب این جرائم با وی شریک بود، معرفی کرد. 
 
وی افزود: همدست وی در عملیاتی توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد اما تحقیقات پلیس تنها به دستگیری سارقان اصلی این باند ختم نشد. 
 
وی تصریح کرد: کارآگاهان با بازجویی های کارشناسانه موفق به شناسایی دو خریدار اجناس سرقتی این پرونده شدند و در عملیات های جداگانه ای آنان را دستگیر کردند. 
 
سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهارکرد: در بازرسی از مخفیگاه خریداران، اجناس سرقتی و اموال متعددی کشف شد و سرانجام این افراد به صراحت به بزه انتسابی اعتراف کردند. 
 
وی با بیان اینکه متهمان به مراجع قضایی تحویل شدند به همشهریان توصیه کرد: بر روی خودروهای خود لوازم ایمنی نصب و تا حد امکان سعی کنند خودروی خود را در پارکینگ های دارای نگهبان پارک کنند. 
 
سرهنگ خسروی تاکید کرد: اگر خودرو دچار نقص فنی و فرد نیازمند کمک دیگران شد، مالک باید پشت فرمان بنشیند و بقیه کارها نظیر هل دادن خودرو را به دیگران بسپارد. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره دستگیری باند سارقان پراید در اصفهان

  • برای مطلب دستگیری باند سارقان پراید در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد دستگیری باند سارقان پراید در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره دستگیری باند سارقان پراید در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه