اخبار قطار سریع السیر اصفهان تهران

اخبار قطار سریع السیر اصفهان تهران

جذب سرمایه از چین برای این پروژه انجام شده است

محسن پورسیدآقایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس بیان کرد: اقتصاد بخش خصوصی ریلی در حال حاضر با مشکلاتی مواجه است و قطعاً برای حضور در سرمایه‌گذاری‌های جدید، این بخش باید حمایت شوند.
 
مدیرعامل راه‌آهن ادامه داد: به دنبال آن هستیم که مکانیزم‌های سودآوری برای بخش مسافری و باری حمل و نقل ریلی خصوصی فراهم شود تا در این عرصه سرمایه‌گذاری کنند.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه رفع دغدغه‌های بخش خصوصی یکی از اولویت‌های کاری شرکت راه‌آهن است، بیان کرد: در بخش ریلی مسافری‌ ‌یارانه‌های دولتی قطع شده ‌و با توجه به اینکه باید مسیرهای اجتماعی داشته باشیم، حضور بخش خصوصی در این حوزه مقرون به صرف نیست.
 
پورسیدآقایی اضافه کرد: اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی،‌ متوازن کردن حق دسترسی ریل و جاده، رفع گلوگاه‌های بخش ریلی و افزایش بهره‌وری خطوط کنونی، احداث خطوط حومه‌ای در اطراف شهرها و احداث خطوط مسافری سریع‌السیر، برخی از سیاست‌های پیش روی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران است.
 
مدیرعامل راه‌آهن تأکید کرد: صنعت ریلی ایران به تدریج در حال بهبود است که این موضوع باید به تدریج سرعت یابد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اخبار قطار سریع السیر اصفهان تهران

  • برای مطلب اخبار قطار سریع السیر اصفهان تهران نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اخبار قطار سریع السیر اصفهان تهران وارد نمائید

نظر شما درباره اخبار قطار سریع السیر اصفهان تهران

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه