بارش باران در اصفهان

بارش باران در اصفهان

فردا و پس فردا بر اساس پیش بینی های هواشناسی در اصفهان باران میبارد

ˈمیترا سیدانˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از فردا با نزدیک شدن سامانه بارش زا به استان اصفهان از سمت غرب و جنوب غرب شاهد رشد ابر خواهیم بود.
 
وی تصریح کرد: بارش ها در بخش های غرب و جنوب استان به صورت برف و باران خواهد بود و در روزهای دوشنبه و سه شنبه در بیشتر نقاط شاهد فعالیت این سامانه خواهیم بود.
 
سیدان ادامه داد: این سامانه در بخش های غرب، جنوب، مرکز و شرق استان شدت بیشتری خواهد داشت.
 
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه عمده بارش ها به صورت برف خواهد بود، اضافه کرد: در غرب و جنوب استان اختلال در تردد جاده های مواصلاتی استان اتفاق می افتد.
 
وی همچنین اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار توده هوای سرد و جوی پایدار بر روی استان تا اواسط روز یکشنبه است.
 
سیدان افزود: بر این اساس تا روز یکشنبه شاهد افزایش غلظت آلاینده های جوی در مناطق صنعتی و پرجمعیت بویژه کلانشهر اصفهان خواهیم بود.
 
وی با بیان اینکه حداکثر دمای هوای شهر اصفهان در 24 ساعت آینده هشت درجه سانتی گراد و حداقل دما شش درجه سانتی گراد زیر صفر خواهد بود، ادامه داد: گرمترین نقطه استان خوروبیابانک با 9 درجه سانتی گراد و سردترین نقطه فریدونشهر با 13 درجه سانتی گراد زیر صفر خواهد بود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره بارش باران در اصفهان

  • برای مطلب بارش باران در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد بارش باران در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره بارش باران در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه