مدیریت ورزش اصفهان چه کسی خواهد بود

مدیریت ورزش اصفهان چه کسی خواهد بود

رقابت «جمشیدی» و «ملت» بر سر مدیرکلی ورزش اصفهان

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از اینکه صادر شدن حکم سرپرستی غلامرضا مصدقیان برای جانشینی محمد جواهری منتفی شد، به نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ای برای معرفی سرپرست جدید این اداره ندارد و تصمیم گرفته با معرفی قریب الوقوع مدیرکل جدید، زمام امور را به دست وی بسپارد.
 
با وجود تعطیلی روزهای گذشته، رایزنی‌ها در مورد متولی جدید ورزش استان با قدرت ادامه پیدا کرد تا در حال حاضر دو گزینه نزدیک به مدیرکلی وجود داشته باشند.
 
در روزهای ابتدایی استعفای جواهری از مدیرکلی ورزش و جوانان استان اصفهان، افشین ملایی جدی‌ترین گزینه جانشینی وی محسوب می‌شد اما در حال حاضر شانس وی به کمترین حد رسیده است.
 
ملایی در زمان مدیرکلی خدابخش در ورزش اصفهان معاون وی محسوب می‌شد و پس از رفتن وی گزینه نخست مدیرکلی ورزش اصفهان بود اما در نهایت جواهری توانست از وی پیشی بگیرد.
 
جواهری پس از در اختیار گرفتن مسئولیت، ملایی را به دور کاری فرستاد و پس از چند ماه وی را برای جانشینی احمد جمشیدی در اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان انتخاب کرد اما این اتفاق در مرتبه نخست رخ نداد و در مرتبه دوم نیز ملایی چندی این سمت را در اختیار داشت و سپس استعفا داد و برای معاونی اداره ورزش و جوانان چهارمحال راهی این استان شد.
 
وی در ادامه نیز برای مدت سه ماه سرپرستی اداره ورزش و جوانان گیلان را برعهده گرفت که در نهایت با انتخاب مدیر کل جدید، وی فعلاً مسئولیتی برعهده ندارد اما گفته می‌شود مدیران استانی با انتخاب مدیر غیربومی برای ورزش اصفهان مخالف هستند و از این رو پرونده مدیرکل شدن ملایی بسته شده است.
 
در حال حاضر احمد جمشیدی و آقای ملت دو گزینه اصلی برای برعهده گرفتن مسئولیت ورزش استان اصفهان هستند که هر یک موافقان و مخالفانی دارند.
 
جمشیدی سابقه ریاست در اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان را داشته و در حال حاضر در استانداری اصفهان مسئولیت دارد، ملت نیز یکی از اساتید تربیت بدنی دانشگاه‌های اصفهان است و سابقه مدیریتی خاصی در ورزش ندارد.
 
در حال حاضر هنوز گزینه‌‌ای قطعی نشده است اما به نظر می‌رسد در روزهای آینده این پروسه به انجام برسد و جانشین محمدرضا محمد جواهری به طور قطعی معرفی شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره مدیریت ورزش اصفهان چه کسی خواهد بود

  • برای مطلب مدیریت ورزش اصفهان چه کسی خواهد بود نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد مدیریت ورزش اصفهان چه کسی خواهد بود وارد نمائید

نظر شما درباره مدیریت ورزش اصفهان چه کسی خواهد بود

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه