برگزاری نمایشگاه سیستمهای حفاظتی در اصفهان

برگزاری نمایشگاه سیستمهای حفاظتی در اصفهان

این نمایشگاه تا 17 دیماه برقرار است

چهارمین نمایشگاه فناوری‌های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی 14 تا 17 دی ماه با حضور بیش از 40 مشارکت کننده در اصفهان برگزار می شود.
 
به گزارش واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، استان های اصفهان، تهران، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و نمایندگان فروش و خدمات کشورهای انگلستان، ژاپن، تایوان، کره، آلمان، هلند، بلغارستان، چین، امارات متحده عربی و ترکیه در زمینه نمایش جدیدترین توانمندی‌های شرکت‌های فعال در حوزه صنایع حفاظتی شامل سیستم‌ها و تجهیزات حفاظت تصویری، دوربین مداربسته، راه‌بند، گیت فروشگاهی، کنترل تردد و حفاظت فیزیکی، صنایع ایمنی و آتش‌نشانی شامل سیستم‌ها و تجهیزات مقابله با حریق و حوادث، سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق، تجهیزات امداد و نجات، حوادث شیمیایی، ایمنی و بهداشت صنعتی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در این نمایشگاه حضور می یابند.
 
افزایش تنوع زمینه های حضور شرکت کنندگان، برگزاری نخستین همایش مدیریت بحران و فناوری‌های نوین ایمنی در صنعت و برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی ویژگی های بارز نمایشگاه امسال است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری نمایشگاه سیستمهای حفاظتی در اصفهان

  • برای مطلب برگزاری نمایشگاه سیستمهای حفاظتی در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری نمایشگاه سیستمهای حفاظتی در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری نمایشگاه سیستمهای حفاظتی در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه