تولید 2 سریال طنز برای نوروز 93 در اصفهان

تولید 2 سریال طنز برای نوروز 93 در اصفهان

توسط صدا و سیمای اصفهان انجام خواهد شد

علی کلباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: وضعیت بودجه امسال به گونه‌ای بود که سازمان تنها توان پرداخت حقوق کارکنان و کارمندان خود را داشت، اما در این شرایط توانستیم تولیداتمان را افزایش هم بدهیم.
 
وی اظهار کرد: یک سریال به نام حرفه‌ای رشید به تهیه‌کنندگی رسول هنرمند و کارگردانی مجید کاشی‌فروشان و یک سریال دیگر نیز به کارگردانی سید محمدرضا ممتاز در اصفهان در حال ساخت است.
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان تصریح کرد: حدود یکصد دقیقه از سریال حرفه‌ای رشید آماده شده و سریال دوم نیز به تازگی کلید خورده و مطمئنا تا ایام نوروز به پایان می‌رسد.
 
وی خاطرنشان کرد: برای پخش این سریال‌ها با شبکه‌های سراسری وارد مذاکره شده‌ایم و قرار است تا پایان هفته آنونس سریال حرفه‌ای رشید برای چند شبکه سراسری ارسال و بررسی شود.
 
کلباسی افزود: امسال با وضعیت بودجه برخی از استان‌ها تولیداتشان را کاهش دادند، اما ما توانستیم با استفاده از حامی مالی تولیداتمان را افزایش بدهیم و برنامه‌های پر هزینه‌ای مانند هشت بهشت را نیز به دیگر برنامه‌های این شبکه اضافه کنیم.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، طی چند سال گذشته صدا و سیمای مرکز اصفهان مجموعه‌های داستانی و مستندهای زیادی تولید کرده که مورد توجه مخاطبان نیز قرار گرفته که می‌توان از بگو که هستم به کارگردانی اکبر منصور فلاح، خانواده نوروزی به کارگردانی سید محمدرضا ممتاز، 11 مسئله اساسی به کارگردانی احسان اکلیلی، پروانه‌ای در مشت به کارگردانی مجید صدیقی و خانه اجاره‌ای به کارگردانی ایرج رضایی اشاره کرد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تولید 2 سریال طنز برای نوروز 93 در اصفهان

  • برای مطلب تولید 2 سریال طنز برای نوروز 93 در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تولید 2 سریال طنز برای نوروز 93 در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره تولید 2 سریال طنز برای نوروز 93 در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه