افزایش بیماری های غیر واگیردار در اصفهان

افزایش بیماری های غیر واگیردار در اصفهان

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:بررسی ها نشان از افزایش بیماری های غیرواگیر در اصفهان میدهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان پیمان ادیبی ظهر امروز در نشست خبری که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی در حوزه یک مجموعه در حال فعالیت هستند.
 
وی افزود: فعالیت پژوهشگران در حوزه داده‌ها به سختی صورت می‌گیرد و اینکه یک فرد ثالث بخواهد وارد پژوهش شود و از این داده‌ها استفاده کند باید تابع مقررات خاصی باشد.
 
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ادامه اصفهان را پایتخت هیچ‌گونه بیماری ندانست و تاکید کرد: استان اصفهان پایتخت هیچ بیماری در دنیا نیست و شایعات پایتخت ام اس در اصفهان دروغی محض بوده و اصفهان عمده‌ترین مراکز تحقیقات انواع بیماری‌ها در کشور است.
 
وی اشاره کرد: استان اصفهان نسبت به قبل از نظر بیماری‌های غیر واگیردار شیب صعودی داشته است.
 
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  امید به زندگی افراد را نسبت به گذشته 20 سال بیشتر دانست و گفت: با توجه به اینکه شیوع بیماری‌ها نسبت به قبل زیاد شده، این در حالی است که امید به زندگی از 50 سال به 70 سال افزایش یافته است.
 
ادیبی در ادامه بیان کرد: شیوع بیماری‌ها براساس جمعیت هر استان متفاوت است به این معنا که هر چه تعداد جمعیت بیشتر شود تعداد بیماران نیز افزایش می‌یابد.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره افزایش بیماری های غیر واگیردار در اصفهان

  • برای مطلب افزایش بیماری های غیر واگیردار در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد افزایش بیماری های غیر واگیردار در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره افزایش بیماری های غیر واگیردار در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه