برگزاری مسابقات اسکی کشوری در پیست اسکی فریدونشهر اصفهان

برگزاری مسابقات اسکی کشوری در پیست اسکی فریدونشهر اصفهان

پیست اسکی فریدونشهر اصفهان برای نخستین بار میزبان مسابقات کشوری اسکی در رده سنی نونهالان و نوجوانان است

سرپرست هیات اسکی استان اصفهان روز پنجشنبه به ایرنا گفت: این مسابقات به میزبانی فریدونشهر و در روزهای دوم و سوم بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

پیست اسکی اصفهان

ˈمهدی سلیمیˈ با تاکید بر اینکه پیست فریدونشهر آمادگی کامل را برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور دارد افزود: اقدامات خوبی در چند ماه گذشته در پیست اسکی فریدونشهر انجام شده است تا آماده مسابقات قهرمانی کشور شود.
 
وی ایجاد پارکینگ با ظرفیت پذیرش دو هزار خودرو، جاده دو طرفه و پیست اسکی ویژه تیوپ سواری، لژسواری و آموزشی را از جمله اقدامات انجام شده در پیست اسکی فریدونشهر عنوان کرد.
 
فرماندار فریدونشهر با بیان اینکه پیست این شهرستان بین المللی و قطب اسکی استان اصفهان است گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات بزرگ و پذیرایی از علاقه مندان به ورزشهای برفی در این شهرستان فراهم شده است.
 
سلیمی تصریح کرد: ایجاد همه زیرساختهای مورد نیاز در پیست اسکی فریدونشهر کار چندان راحتی نیست.

روزهای کار پیست اسکی فریدونشهر

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم ایران از پیست فریدونشهر اظهار کرد: این پیست اسکی روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از ساعت دو بعدازظهر به بعد و در روزهای پنجشنبه و جمعه به طور تمام وقت پذیرای مردم است.
 
پیست اسکی فریدونشهر در ‎ 180کیلومتری غرب اصفهان در منطقه ای کوهستانی و در سه کیلومتری مرکز شهرستان فریدونشهر واقع در ارتفاعات موسوم به گردنه روستای چغیورت قرار گرفته است. 
 
این پیست با وسعت 67 هکتار و ارتفاع پایه دو هزار و 630 متر از سطح دریا و در بالاترین نقطه پیست با سه هزار متر ارتفاع، مرتفع ترین پیست اسکی فلات مرکزی ایران و دارای شیب تند و کم نظیر 35 درجه در میان 22 پیست اسکی کشور است. 

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره برگزاری مسابقات اسکی کشوری در پیست اسکی فریدونشهر اصفهان

  • برای مطلب برگزاری مسابقات اسکی کشوری در پیست اسکی فریدونشهر اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد برگزاری مسابقات اسکی کشوری در پیست اسکی فریدونشهر اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره برگزاری مسابقات اسکی کشوری در پیست اسکی فریدونشهر اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه