تولید برق از زباله در اصفهان

تولید برق از زباله در اصفهان

معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان خبر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، مهدی جمالی‌ن‍ژاد با بیان این مطلب اظهار کرد: استفاده از فناوری‌های زیستی به منظور دست‌یابی به توسعه پایدار لازم و ضروری است.
 
وی اقدامات شهرداری در استفاده بهینه از نهاده‌ها در راستای سلامت جامعه را موثر دانست و تصریح کرد: در این راستا در آینده‌ای نزدیک احداث نیروگاه استحصال انرژی برق یا سوخت از ریجکت کارخانه کمپوست اصفهان به ظرفیت 300 تن در روز و احداث سیستم هاضم جهت استحصال انرژی از پسماند تر انجام می‌شود.
 
معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان با اشاره به فناوری‌هایی که در آن از موجودات زنده و یا متابولیت‌های آنها برای ساخت یا تغییر محصولات، ارتقای کیفی گیاهان و حیوانات، تغییر صفات میکروارگانیسم‌ها در صنایع تولیدی و یا خدماتی استفاده می‌شود، اظهار داشت: با اعتقاد و به کارگیری بیوتکنولوژی، حرکت به سمت بوم شهرها و شهرهای اکولوژیکی تسریع می‌شود.
 
جمالی‌ن‍ژاد ادامه داد: استفاده از فناوری‌های زیستی در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر اصفهان در راستای به زراعی و به نژادی و مبارزه با آفات و بیماری‌های گیاهی و در سازمان بازیافت شهرداری در استفاده از ورمی کمپوست و بیوگاز در حال توسعه و گسترش است.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره تولید برق از زباله در اصفهان

  • برای مطلب تولید برق از زباله در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد تولید برق از زباله در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره تولید برق از زباله در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه