اظهارات شهردار اصفهان در خصوص مترو اصفهان

اظهارات شهردار اصفهان در خصوص مترو اصفهان

مشکل عمده مترو اصفهان مشکل مالی نیست

مشکل عمده مترو اصفهان مشکل مالی نیست !

مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه در آستانه هفته وحدت قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: اعضای شورای شهر همیشه سعی در ارتقای شهر داشتند و مخالفت در برخی از امور نباید در ذهن چنین متبادر شود که اعضای شورا باهم مخالف هستند.
 
وی با اشاره به آیاتی از سوره آل‌عمران، افزود: در این سوره آمده است که کسی که در درون خود به وحدت نرسد نمی‌تواند در برون به وحدت برسد.
 
شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه ممکن است دچار خطاهایی در گذشته شده باشیم، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم جلوی هرگونه قضاوت را بگیریم و قبل از هرگونه اظهار نظر اطلاعات کامل از مسئله را پیگیر باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان با پیش‌بینی بارش برف در اصفهان خود را آمده خدمت کرده بود، ادامه داد: از روز پنج‌شنبه با همکاری پلیس در جهت سهولت عبور و مرور اقداماتی صورت گرفت و اکیپ‌هایی برای خدمت به مردم آماده شدند.

2 هزار نیروی شهرداری برف زدایی و شن‌پاشی در شهر را انجام دادند

سقائیان نژاد به شن پاشی و نمک‌پاشی  چندروزه اخیر اشاره کرد و گفت: بزرگراه‌ها و نیز معابر و کوچه‌ها توسط دو هزار نیروی خدمات شهری شن پاشی و نمک‌پاشی شد و برف زدایی در کوچه‌ها نیز توسط نیروهای شهر صورت گرفت.
 
وی در ادامه صحبت‌‌های خود با اشاره به روند طولانی‌مدت احداث متروی اصفهان بیان کرد: برخی از اعضای شورا عنوان می‌کنند که متروی اصفهان در اثر کمبود بودجه و مشکلات مالی راه‌اندازی نشد، اما مشکل اصلی متروی اصفهان مالی نبود، بلکه وحدت در مدیریت مترو و تهیه واگن مانع راه‌اندازی آن شده است.
 
شهردار اصفهان با بیان اینکه پنج سال است که ما در صدد تهیه واگن مترو در اصفهان هستیم، افزود: مشکل تهیه واگن به شرکت مادر تخصصی خرید واگن‌ها مربوط می‌شود که دلیل آن هم وارد نشدن واگن به کشور است و شهر شیراز نیز چنین مشکلی دارد.

ردیف بودجه متمرکز برای فضای سبز در نظر گرفته می‌شود

وی در مورد بحث محرومیت‌زدایی از شهر اصفهان گفت: بحث محرومیت‌زدایی در اصفهان مورد بررسی و تهیه قرار گرفته است و به‌زودی اجرایی می‌شود و در این خصوص جدولی تهیه‌شده که قبل از مصوب شدن بودجه به اعضای شورای شهر ارائه و به رأی‌گذاری گذاشته می‌شود.
 
سقائیان نژاد همچنین در بخشی دیگر از صحبت‌های خود به افزایش سرانه فضای سبز در برنامه اصفهان 95 اشاره کرد و گفت: سالانه باید یک مترمربع به سرانه فضای سبز اضافه شود که پیش‌بینی‌شده است ردیف بودجه‌ متمرکزی برای این منظور اختصاص داده شود.
 
وی ادامه داد: در برخی از مناطقی که آب و زمین وجود دارد ولی به دلیل محرومیت امکان ایجاد فضای سبز وجود ندارد، می‌توان با احداث بوستان‌های محلی فضای سبز را گسترش داد.
 
شهردار اصفهان همچنین در پایان صحبت‌های خود به ساختمان جهان‌نما اشاره کرد و گفت: فاز چهارم ساختمان جهان‌نما به شرکت تعاونی نیروی انتظامی‌ جهت ایجاد هتل فروخته شده است که انتظار می‌رود برای بهره‌برداری از آن ورودی‌های این مجموعه راه‌اندازی شود.‌

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اظهارات شهردار اصفهان در خصوص مترو اصفهان

  • برای مطلب اظهارات شهردار اصفهان در خصوص مترو اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اظهارات شهردار اصفهان در خصوص مترو اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره اظهارات شهردار اصفهان در خصوص مترو اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه