اختلافات شهرداری و استانداری اصفهان مانع راه‌اندازی مترو اصفهان

اختلافات شهرداری و استانداری اصفهان مانع راه‌اندازی مترو اصفهان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادعا کرد

احمد شریعتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شورای شهر در دوره چهارم و در چند ماه گذشته پروژه متروی اصفهان و دلایل عدم راه‌اندازی این پروژه را بررسی کرده‌ است.
 
وی با بیان اینکه مشکلات مدیریتی و بودجه‌ای از مهم‌ترین دلایل عدم راه‌اندازی پروژه قطار شهری اصفهان محسوب می‌شود، اضافه کرد: مشکلات مدیریتی در مسیر این پروژه به استانداری و شهرداری باز می‌گردد، چرا که مدیریت استان و مدیریت شهری در راستای اجرای طرح در یک مسیر حرکت نکرده‌اند.
 
نایب ‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در صورتی‌که استانداری و شهرداری هم‌راستا با یکدیگر بودند، متروی اصفهان هر چه سریع‌تر مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت، تصریح کرد: اختلافات بین شهرداری و استانداری سبب کندی پیشرفت و مانع راه‌اندازی متروی اصفهان شده است.
 
وی با اشاره به اینکه شهرداری باید برای کاهش آلاینده‌های جوی در اصفهان اولویت‌بندی کرده و نسبت به راه‌اندازی هر چه سریع‌تر مترو اقدام کند، ادامه داد: نبود برنامه‌ریزی صحیح و نبود تفاهم بین مدیران اجرایی منجر به رکود پیشرفت و عدم راه‌اندازی پروژه قطار شهری اصفهان می‌شود.
 
شریعتی با بیان اینکه به بار ننشستن این پروژه حاکی از این است که مدیران اجرایی طرح قطار شهری اصفهان در یک راستا و یک مسیر حرکت نکرده‌اند، تاکید کرد: نا‌هماهنگی‌های مدیریتی بسیاری در راستای اجرای این پروژه وجود داشته است.
 
وی با تاکید بر اینکه مسئولان هر بار با صحبت‌هایی دلایلی را برای عدم راه‌اندازی این پروژه عنوان می‌کنند، افزود: نبود و کمبود بودجه، تحریم واگن‌ها و مواردی دیگر از جمله این دلایل است، اما مسئولان نباید واقعیت‌ها را به گوش مردم نرسانند.
 
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه واقعیت‌های موجود در زمینه عدم راه‌اندازی قطار شهری اصفهان باید به مردم گفته شود، گفت: مردم باید از واقعیت‌های شهر مطلع شوند.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره اختلافات شهرداری و استانداری اصفهان مانع راه‌اندازی مترو اصفهان

  • برای مطلب اختلافات شهرداری و استانداری اصفهان مانع راه‌اندازی مترو اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد اختلافات شهرداری و استانداری اصفهان مانع راه‌اندازی مترو اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره اختلافات شهرداری و استانداری اصفهان مانع راه‌اندازی مترو اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه