توقف سپاهان مقابل راه آهن

توقف سپاهان مقابل راه آهن

کرانچار : در میدان برتر بودیم

زلاتکو کرانچار درکنفرانس خبري پس از بازي سپاهان و راه‌آهن در مورد عدم حضورش در کنفرانس پيش از بازي آن هم در صورتي که سپاهان تمرين صبح را در تهران انجام داده بود و اينکه عدم حضورش نوعي توهين به خبرنگاران نيست، عنوان کرد: فکر نمي‌کنم توهيني باشد، مقصر تاخيري بود که به دليل مه‌گرفتگي پيش آمد، پيش‌بيني نکرده بوديم که با تاخر وارد تهران شويم، فکر مي‌کنم اين موضوع هم طبيعي باشد که سرمربي تيم بايد در تمرين نهايي حضور داشته باشد، زمان مصاحبه زود بود و به همين دليل هم نتوانستم در کنفرانس حاضر شوم.
 
به گزارش فارس، وي در مورد اينکه گفته مي‌شود صبح تمرين کردند و ساعت 13:30 دقيقه ناهار خورده‌اند تاکيد کرد: نمي‌دانم اين صحبت ها را چه کسي به شما گفته است. ما ساعت 14:30 دقيقه ناهار خورديم و اين اطلاعاتي که به شما داده‌اند درست نيست.
 
سرمربي سپاهان در مورد اينکه اميدواريم اين موضوع تکرار نشود، تاکيد کرد: نمي‌دانم زمان کنفرانس را چه کسي تعيين مي‌کند اما موظف است از ميهمان بپرسد که چه زماني براي کنفرانس ايده‌آل است، شرايط بد آب و هوايي باعث شد که ما با تاخير وارد تهران شويم.
 
کرانچار در مورد تساوي مقابل راه‌آهن، گفت: ما نزديک‌تر به برد بوديم اما اشتباه ساده‌لوحانه مدافعمان و عدم هماهنگي که بين او و دروازه‌بانمان وجود داشت ما را از پيروزي دور کرد اما اين مسئله ما را از هدفمان بازهم دور نمي‌کند، ما در کورس رقابت هستيم و تلاش خود را براي قهرماني انجام مي‌دهيم ضمن اينکه براي کسب سهميه اسيايي نيز تلاش مي‌کنيم.
 
سرمربي سپاهان در مورد اينکه هواداران اين تيم پيش از بازي عليه علي دايي شعار سردادند، گفت: نمي‌دانم اين موضوع به من مربوط نمي‌شود و بايد از ليدرهاي تيم بپرسيد.
 
وي در مورد قضاوت داور تاکيد کرد: انتقاد بزرگي از داور ندارم، او سعي خود را انجام داد و در موقعيت‌هاي مختلف قضاوت عادلانه‌اي داشت، اشتباه فاحشي در اين ديدار از او ديده نشد.
 
سرمربي سپاهان در مورد محروميت هادي عقيلي تاکيد کرد: در مورد اين سئوال مي‌توانيم کمي بحث کنيم نمي‌دانم چرا کميته انضباطي در مورد اين حکم تعلل کرد، اگر نياز به محروميت بود چرا همان بعد از مسابقه اعلام نشد ، اگر هادي عقيلي بايد محروم مي‌شد همانند بازيکن پرسپوليس پيش از آن صورت مي‌گرفت، حالا بايد در مورد اين موضوع هم صحبت کنيم که اصلاً محروميت عقيلي نياز بود يا خير؟
 
کرانچار در مورد عدم حضور نويدکيا گفت: محرم 6 ماه است که با تيم تمرين نمي‌کند ، تمام کارهائي که انجام مي‌دهيم براي بازگشت اين بازيکن است، تلاش مي‌کنيم تا نويدکيا هرچه زودتر به تمرينات بازگردد البته علي کريمي در همان پست بازي مي‌کند و توانسته تا حدودي درخواست‌هاي ما را اجرايي کند اما با توجه به اينکه او بازيکن جواني است انتظار نداريم که 100 درصد ايده‌آل باشد، نويدکيا هم حداقل تا دو هفته ديگر به روند عادي خود بازخواهد گشت.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره توقف سپاهان مقابل راه آهن

  • برای مطلب توقف سپاهان مقابل راه آهن نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد توقف سپاهان مقابل راه آهن وارد نمائید

نظر شما درباره توقف سپاهان مقابل راه آهن

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه