وجود بزرگترین شرکت شهرکهای صنعتی در اصفهان

وجود بزرگترین شرکت شهرکهای صنعتی در اصفهان

مدیر شرکت شهرکها : استان اصفهان با دارا بودن 80 شهرک و ناحیه صنعتی، بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی در کشور را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، ابراهیم جـانقربان جمعه شب در نشست بررسی مشکلات صنعتگران شهرستان سمیرم به فلسفه وجودی شهرک‌ها و نحوه کارکرد آن ها اشاره و اظهار کرد: شرکت شهرک های صنعتی، یک شرکت درآمد- هزینه و صد درصد دولتی است که از درآمدهای حاصل از فروش زمین، نسبت به اجرای زیرساخت‌ها اقدام می‌کند.
 
وی افزود: استان اصفهان با داشتن 80 شهرک و ناحیه صنعتی بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی در کشور را دارد و در سال 350 پروژه عمرانی را انجام می‌دهد.
 
مدیر امور شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه در تعهدات شرکت شهرک‌ها در دفترچه قرارداد کاملاً مشخص است و ما موظف به ارائه آن هستیم، ادامه داد: هزینه‌هایی که در این شهرک‌ها از واحدهای صنعتی دریافت می‌شود طبق دفترچه قرارداد بین متقاضی و شرکت شهرک‌های صنعتی برای ارائه خدمات و زیرساخت‌ها در شهرک است.
 
وی در مورد با مشکلات ناحیه صنعتی «هست» سمیرم نیز گفت: ناحیه صنعتی «هست» یک ناحیه انتقالی از جهاد به شرکت شهرک‌های صنعتی است که قبلاً تحت نظر جهاد بود و به شرکت شهرک‌ها منتقل و اضافه شده است.
 
جانقربان تصریح کرد: تأمین روشنایی این ناحیه را جزو پروژه‌های عمرانی سال 93 تعریف می‌کنیم.
 
وی افزود: در سطح استان اصفهان 16 ناحیه صنعتی از جهاد به شرکت شهرک‌های صنعتی واگذار شده است.
 
مدیر امور شهرک‌های صنعتی استان همچنین در پاسخ به درخواست تأسیس شهرک صنعتی در بخش پادنای سمیرم اظهار کرد: بر اساس اصل 44 و واگذاری به بخش خصوصی دولت دیگر نمی‌تواند اقدام به احداث شرکت جدید کند.
 
این مسئول همچنین یادآوری کرد: زمین‌های شهرک‌های صنعتی غیرقابل انتقال و واگذاری است مگر اینکه به بهره‌برداری برسند و با صلح حقوقی از طرف ما انجام شود.

درباره نویسنده

مای اصفهان
مای اصفهان

سایت مای اصفهان از سال 2001 میلادی تاکنون در اینترنت فعالیت دارد . این وب سایت مرجع بسیار از وب سایتها و افراد در زمینه های مختلف بوده است .

خبرهای ثبت شده توسط مای اصفهان : 1621

نظرات کاربران درباره وجود بزرگترین شرکت شهرکهای صنعتی در اصفهان

  • برای مطلب وجود بزرگترین شرکت شهرکهای صنعتی در اصفهان نظری وارد نشده است

    نظر خود را بعنوان اولین نفر در مورد وجود بزرگترین شرکت شهرکهای صنعتی در اصفهان وارد نمائید

نظر شما درباره وجود بزرگترین شرکت شهرکهای صنعتی در اصفهان

برای بازدیدکنندگان مخفی خواهد بود

حراجی های مای اصفهان
برگشت به بالای صفحه